پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۸۹۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
مديرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شور گفت: استادیوم ۵ هزار نفری قشم و سالن چندمنظوره سام و زال، هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شعارسال: حسن کریمی امروز  اظهار کرد: فاز نخست استادیوم ۵ هزار نفری قشم و سالن چندمنظوره سام و زال تا هفته دولت سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: کل اعتبارات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ۲۰۱ میلیارد تومان است که تاکنون ۷۵ درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

کریمی با بیان اینکه دو پروژه مهم قشم تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری میرسد، افزود: ساخت استادیوم ۵ هزار نفری شهر قشم از سال‌ها پیش آغاز شده است که نیمه‌کاره رها شده بود و برای تکمیل آن برنامه‌ریزی لازم در دو فاز انجام‌ شده است. این پروژه یکی از نیازهای اساسی منطقه با توجه به استعدادهای ورزش جزیره است که ضرورت تکمیل آن را بیش‌ از پیش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل این پروژه به اعتبار سنگین و زمان مناسب نیاز داریم، تصریح کرد: به همین دلیل این پروژه را در دو فاز تعریف کردیم که فاز نخست آن به بخش ورزشی شامل زمین‌ بازی، چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی، نور مناسب، رختکن تیم‌ها، سرویس بهداشتی مورد نیاز و رختکن داورها همراه با یک‌هزار سکو ویژه تماشاگران باز می‌گردد.

کریمی با بیان اینکه در فاز دوم ۴ هزار سکوی تماشاچی احداث می‌شود، ادامه داد: فاز نخست این پروژه به پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که پیش‌بینی می‌شود تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی سالن چندمنظوره ورزشی سام و زال به دلیل مشکلات مالی متوقف مانده است، خاطرنشان کرد: ماه گذشته پیمانکار مناسب برای اجرای عملیات انتخاب و عملیات عمرانی آغاز شده و با سرعت به ‌پیش می‌رود.

مديرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: این پروژه به هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که پیش‌بینی می‌کنیم تا هفته دولت سال ۱۳۹۸ تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی با تأکید بر اینکه نیمی از اعتبارات این پروژه‌ها سال جاری و نیمی دیگر سال آینده تأمین می‌شود، اظهار کرد: اگر ۳۰ درصد هزینه این پروژه‌ها را استان تقبل کند، شرکت توسعه ۷۰ درصد باقی‌مانده آن را تأمین و در زمان مقرر پروژه‌ به بهره‌برداری می‌شود.

کریمی با بیان اینکه سیاست دولت تجهیز و ساماندهی مجموعه‌های ورزشی در استان هرمزگان است تا بتوانیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سهمی داشته باشیم، افزود: ۶ پروژه عمرانی ورزشی در استان هرمزگان تعریف‌شده است که سه پروژه تا نیمه نخست سال تکمیل و سه پروژه دیگر آغاز می‌شود.

وی با بیان به اینکه پروژه‌هایی چون استادیوم ۶ هزارنفری بندرعباس و سالن ورزشی جانبازان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: عملیات عمرانی استادیوم ۱۰ هزارنفری میناب نیز در جریان است و فاز نخست آن به همان ترتیب فاز نخست استادیوم قشم انجام و تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری میشود.

مديرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تأکید کرد: برای احداث این پروژه نیز به پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با کمک استان می‌توان آن را به سرانجام برسانیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 2آبان97، کدخبر: 320515، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین