پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۸۶۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۶
سلطانی فر گفت: در استان قم دو پروژه مهم ورزشی با پیشرفت بیش از 90 درصد در حال تکمیل شدن است که امیدواریم تا ایام الله دهه فجر به بهره برداری برسد.

شعارسال: مسعود سلطانی در حاشیه مراسم افتتاح آکامدی جودو استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز در استان قم حضور داریم و به لطف خداوند خانه جودو استان افتتاح شد و ورزش های رزمی از جمله رشته های ورزشی است که همواره با استقبال فراوان قشرهای مختلف مردم مواجه است.

«وزیر ورزش و جوانان» ابراز داشت: افتتاح این منطقه محروم می تواند بخش زیادی از نیازهای این منطقه را برطرف و زیرساخت های ورزشی در استان ایجاد شود.

وی گفت: در استان قم دو پروژه مهم ورزشی با پیشرفت بیش از 90 درصد در حال تکمیل شدن است که یکی از آنها استخر جهان پهلوان تختی است که 92 درصد پیشرفت دارد و دیگری مجموعه ورزشی شهدای دروازه ری که این مجموعه نیز بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سلطانی فر با اشاره به سالن ورزشی 4 هزار و 500 نفری پردیسان قم گفت: برای تکمیل و تجهیز این سالن در بودجه 98 اعتباراتی تخصیص داده شده است که امیدواریم این سالن نیز حداکثر تا هفته دولت سال 99 افتتاح و در اختیار مردم آن منطقه قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص عدم برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: این موضوع به دلیل این است که همه درگیر مسابقات جام ملت های آسیا هستند و ارتباطی با موضوع اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان ندارد.

وی تاکید کرد: تمرکز همه ظرفیت ها برای موفقیت تیم ملی فوتبال درمسابقات قهرمانی جام ملت های آسیا امر مهمی است و همه باید تیم ملی را برای قهرمانی در این رقابت ها حمایت کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 20دی1397 ، کدخبر: 798483 : www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین