پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۶۴۹۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مجازی از راه‌اندازی نسخه انگلیسی دانشگاه مجازی خبر داد و گفت: برخی از دروس به صورت رایگان و بعضی به سفارش دانشگاه مبدأ ارائه می‌شود.

شعار سال: سیدناصر استاد در جلسه معاونان آموزشی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور از راه‌اندازی نسخه انگلیسی دانشگاه مجازی خبر داد.

وی ادامه داد: در نسخه انگلیسی، برخی از دروس به صورت رایگان و بعضی به سفارش دانشگاه مبدأ ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مجازی با اشاره به تأسیس دوساله این دانشگاه در راستای بسته‌های تحول و نوآوری گفت: نرم‌افزار نوید یا نرم‌افزار ویژه دانشگاهی از اول مهر‌ماه سال‌جاری به ۶۴ دانشگاه متصل شده و حدود چهار هزار و ۷۰۰ نفر از استادان و دانشجویان در حال استفاده از آن هستند.

وی افزود: سامانه نوید از طریق سما پخش می‌شود و وب‌سرویس‌های اختصاصی برای هر دانشگاه در نظر گرفته شده است.

سیدناصر استاد خاطر نشان کرد: به‌منظور رفع چالش‌های موجود در این زمینه دستورالعمل آموزشی تهیه شده و سیستم پشتیبانی ۲۴ ساعته تدارک دیده‌ایم تا نرم‌افزار به‌خوبی ارائه شود.

در ادامه وی از فراهم ساختن زیرساخت‌های دانشگاه علوم‌پزشکی مجازی به صورت رایگان خبر داد و گفت: اولین فراخوان اعطای گرنت در دو فاز بزرگ برای استادان و کوچک برای دانشجویان برگزار شده است و تا‌کنون ۶۱ طرح دریافت شده است.

وی تاکید کرد: پایان‌نامه‌هایی که مورد تائید قرار بگیرند و برای کشور مفید باشند کمک‌هزینه دریافت خواهند کرد.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی از عقد قرارداد با شش دانشگاه علوم‌پزشکی کشور برای تولید ۶۵۶ عنوان محتوا سخن گفت و افزود: شیوه‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌های مصوب شورای آموزشی و پژوهشی در حال تدوین است.

استاد یادآور شد: در برنامه‌های پودمانی سعی شده است پودمان‌هایی طراحی شود که دانشجویان از پزشکی فاصله نگیرند و به طور مثال می‌توان به راه‌اندازی سامانه نوید مجازی پزشک خانواده اشاره کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: دوره‌های معتبر بین‌المللی و یک سری دوره‌های مهارتی بر روی سایت این دانشگاه موجود است که در آینده به تعداد آن افزوده خواهد شد و به معاونان آموزشی دانشگاه‌ها توصیه کرد در این خصوص اطلاع‌رسانی کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 2 آبان 97، کد مطلب: 320478،www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
با دانشگاه علوم پزشکی مجازی می خواهیم دانشجو تربیت کنیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین