پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۷۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برنامه دانشگاه در جهت بین المللی سازی آموزش‌ها، گفت: هدف گذاری کردیم که طی دو سال آینده بتوانیم حداقل ۱۰۰۰ دانشجوی شهریه پرداز خارجی در دانشگاه جذب کنیم.

شعار سال: دکتر محسن ضیایی با اشاره به اجرای طرح تحول آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، عنوان کرد: یکی از کارگروه‌های فعال دانشگاه در طرح تحول بحث توسعه آموزش مجازی است که زیرساخت‌های آن آماده شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به آغاز همکاری نزدیک با دانشگاه علوم پزشکی مجازی، عنوان کرد: در این راستا تا دو سال آینده برخی از دروس دانشگاه در بخشهایی که امکان پذیر باشد به صورت مجازی ارایه خواهد شد.

وی با اشاره به طرح آمایش سرزمین به دنبال اجرای طرح تحول آموزش پزشکی، عنوان کرد: دانشگاه شهید بهشتی به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور در چندین مبحث مطرح است که از آن ها می توان به حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم و آموزش پاسخگو اشاره کرد که در آن ها ظرفیت و پتانسیل بالایی داریم.

دکتر ضیایی درخصوص ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه، تصریح کرد: طبیعی است که وجود محدودیت‌های زیر ساختی، فضا، امکانات، تجهیزات و اعضای هیات علمی بروی کیفیت آموزش تاثیرگذار است. در همین راستا طی مذاکراتی با وزارت بهداشت بروی این مساله تاکید کرده و خواستار پذیرش دانشجو متناسب با شرایط خود هستیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به نیاز کشور به تربیت نیروی متخصص، تصریح کرد: از طرف دیگر دانشگاه هم مسئول اعتبار بخشی و کیفیت آموزش پزشکی است. با این حال بخشی از امور از دست ما خارج است و سیاست‌های کشوری تعیین کننده ظرفیت پذیرش دانشجوست، ولی سعی ما بر این‌ است که این مساله را با هدف کاهش مشکلات، مدیریت کنیم.

دکتر ضیایی در پایان در رابطه با تاسیس شعبه ای از دانشگاه در کشورهای منطقه، عنوان کرد: فعلا به دلیل برخی محدودیت ها، برنامه ای برای تاسیس شعبه نداریم و تمرکز بیشتر دانشگاه بر روی پردیس اصلی است. البته امیدوارم در سال آینده بتوانیم به این سمت حرکت کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 21 اردیبهشت 97، کد مطلب: 97022011182، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین