پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۰۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
سفیر ایران در لبنان تاکید کرد: اینکه گفته می شود ایران ارائه کمک های دارویی به لبنان را مشروط به رسیدن وزارت بهداشت این کشور به حزب الله دانسته، به هیچ وجه واقعیت ندارد.وی با بیان اینکه علی رغم اوضاع دشوار کنونی، پیش بینی می شود که روابط ایران و کشورهای عربی در سالهای آینده رو به بهبودی نهد، اظهار کرد که چنین پیش بینی از تجارب وی در زمینه کار دیپلماتیک در کشورهای منطقه نشات می گیرد.

شعار سال«محمد جلال فیروزنیا» گفت: ایران آماده است به دولت لبنان درزمینه های حیاتی نظیر انرژی، آب و دارو کمک کند.

فیروزنیا با تاکید بر اینکه برای همکاری در هر پرونده ای آماده هستیم، اظهار کرد: ایران پیش از این پیشنهادهایی را برای حل مشکل برق لبنان مطرح کرده است. ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به تفاهم با دولت لبنان در این زمینه ودیگر زمینه های مختلف مانند داروانجام خواهیم داد.

وی تاکید کرد: اینکه گفته می شود ایران کمک به لبنان را به واگذاری پست وزارت بهداشت به حزب الله مشروط کرده، واقعیت ندارد. برای ما فرقی ندارد که وزیر بهداشت از چه گروهی باشد.

سفیر ایران در لبنان ادامه داد: ما در راستای کاهش حساسیت سیاسی چنین پرونده هایی تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه علی رغم اوضاع دشوار کنونی، پیش بینی می شود که روابط ایران و کشورهای عربی در سالهای آینده رو به بهبودی نهد، اظهار کرد که چنین پیش بینی از تجارب وی در زمینه کار دیپلماتیک در کشورهای منطقه نشات می گیرد.

فیررزنیا درباره موضوع تحریم های آمریکا علیه کشورش تصریح کرد: نباید در برابر همکاری ایران و لبنان بویژه در زمینه های خدماتی هیچ منعی وجود داشته باشد علی الخصوص اینکه این تحریم ها مانند سابق نیست. تحریم های کنونی یک جانبه است در حالی که اروپایی ها ترجیح داده اند راه خود را از آمریکایی ها جدا کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شفقنا تاریخ انتشار 4 آبان 97، کدمطلب: 650567، www.shafaqna.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
ا.ف75
برخی متاسفانه با منحرف کردن افکار عمومی به برخی موضوعات غیر واقع میخوان جامعه رو از هدف اصلی مظلومیت لبنان کاهش بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین