پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۶۵۶۷۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
سایت کیواس رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد.
شعارسال: آخرین رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیا سایت کیواس منتشر شده است و دانشگاه ملی سنگاپور پس از عملکرد قابل‌توجهی که در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان داشت، در صدر این جدول قرار گرفته است. دانشگاه هنگ کنگ جایگاه دوم را از آن خود کرده و دانشگاه صنعتی نانیانگ در سنگاپور و دانشگاه چینهوا در چین نیز به‌طور مشترک در مقام سوم جای گرفته‌اند.

رتبه‌بندی آسیا طیف گسترده‌ای از استانداردهای دانشگاهی را در مؤسسات آموزش عالی آسیایی به نمایش می‌گذارد. در حالی که رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا سال گذشته شامل ۴۵۰ مؤسسه آموزش عالی می‌شد؛ اما امسال ۵۰۵ دانشگاه و کالج آسیایی در این رتبه‌بندی گنجانده شده است.

سایت رتبه‌بندی کیواس عملکرد دانشگاه‌های آسیایی را براساس شاخص‌های مختلفی مانند تعداد کارکنان دارای مدرک دکتری و نسبت تبادل‌های بین‌المللی می‌سنجد.

در این رتبه‌بندی دانشگاه پکینگ چین در جایگاه پنجم، دانشگاه فودان در چین جایگاه ششم و دانشگاه علم و صنعت هنگ کنگ در جایگاه هفتم قرار گرفتند. مؤسسه علم و فناوری پیشرفته کره در کره جنوبی، دانشگاه چینی هنگ کنگ و دانشگاه ملی سئول نیز به ترتیب جایگاه هشتم، نهم و دهم را از آن خود کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 7 آبان 1397 ، کدخبر: 321646 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین