پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۶۶۰۵۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
سقف دریافت وام در دانشگاه علمی کاربردی برای دانشجویانی که مشکل مالی دارند ۵۰۰ هزار تومان است اما برای سفرکربلا ۲ میلیون تومان است!
شعار سال : محمد مهدی طهرانچی در مراسم امضای تفاهم نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی و بانک قرض الحسنه مهر ایران­ افزود:­ این وام با بازپرداخت­ ۲۰ ماهه به دانشجویان اعطا می‌شود.
وی با اشاره به امضای تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص پرداخت وام به دانشجویان گفت: امیدواریم با اندیشیدن ساز و کار‌هایی به جایی برسیم که در سال‌های آینده دانشجویان شهریه پرداز دغدغه پرداخت شهریه نداشته باشند.
وی اضافه کرد: امروزه حدود ۸۵ درصد نظام آموزش عالی شهریه پرداز است و متأسفیم از اینکه نتوانسته ایم برای این نظام شهریه پرداز راه حل‌هایی جز راه حل‌های صندوق رفاه پیدا کنیم.
طهرانچی افزود:­ مردم کشورما برای تحصیل­ و علم آموزی ارزش قائلند و در این ارزش گذاری جزو ۱۰ کشور برتر آموزش سرزمینی در جهان قرار داریم و در این خصوص دانشگاه آزاد نیز یکی از کُنش گران فعال است.
وی گفت:​­ دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه غیردولتی است و اینکه بتوانیم ­دغدغه پرداخت شهریه را کاهش دهیم­ برای ما بسیار مهم است.
طهرانچی افزود: ­­بانک می‌تواند راه حل‌هایی را برای­ کاهش دغدغه­ دانشجویان و خانواده ها­ در خصوص پرداخت شهریه ارایه دهد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت:​ ۳۶ سال است که دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس شده است و اگر در این مدت مناسبات بانکی را درست تنظیم می‌کردیم لازم نبود کسی در ایام تحصیل شهریه پرداخت کند.
تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و بانک قرض الحسنه مهر ایران­ با هدف پرداخت وام قرض الحسنه تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و کارمزد ۳ درصد امضا شد.
این تفاهم نامه را عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع آزاد اسلامی و مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی امضا کردند.





شعارسال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از کانال باران نیوز
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین