پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۱۶۰۶۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
رئیس دانشگاه علم و صنعت از مصوبه هیات امنا مبنی بر پرداخت 3 برابری کار دانشجویی برای دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: یک نیمسال به سنوات مجاز دانشجویان دکتری متاهل و 2 برابر شدن وام دانشجویی دانشجویان دکتری، بعد از ازدواج افزوده خواهد شد.

شعارسال: نشست دانشجویان دکتری ورودی 97 با هیات رییسه دانشگاه برگزار شد.

این نشست به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و به منظور طرح موضوعات مرتبط با مسایل آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی دانشجویان دکتری ورودی جدید و با حضور دکتر ذاکری (رییس دانشگاه)، معاونان آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، اجتماعی و فرهنگی، اداری، مالی و مدیریت منابع و بین الملل دانشگاه و همچنین مدیر دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاهی برگزار شد.

در این نشست ابتدا جبارعلی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت ضمن تبریک بابت پذیرفته شدن دانشجویان حاضر در جلسه در مقطع دکتری و آرزوی توفیق برای آنها، به تبیین نکاتی از برنامه راهبردی دانشگاه و کسب رتبه های برتر توسط دانشگاه در ارزیابی های بین المللی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علم و صنعت ایران، برنامه محور و در نظام های مختلف رتبه بندی جهانی، حایز رتبه های اول تا پنجم کشور در بین دانشگاههای صنعتی است، گفت: این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه صنعتی، فعالیت های برجسته ای در ماموریت های خاص خود داشته است و خوشبختانه جایگاه مناسبی در عرصه بین المللی پیدا کرده است که ان شاء الله همین روال با سرعت بیشتر با همکاری اعضای هیات علمی و شما دانشجویان مقطع دکتری به عنوان پیشران های پژوهشی دانشگاه، ادامه یابد.

رییس دانشگاه با تذکر این مطلب که وزارت علوم از 5 دانشگاه برتر کشور برنامه هایی درخواست کرده تا با اجرای آن، ظرف 5-4 سال آینده بین 200 دانشگاه برتر جهان قرار گیرند، ابراز امیدواری کرد همچنان شاهد ارتقای جایگاه بین المللی دانشگاه باشیم.

ذاکری در بخش دیگر سخنان خود به آمار بالای اشتغال دانش آموختگان دکتری دانشگاه اشاره کرد و افزود: افتخار می کنیم تعداد زیادی از دانش آموختگان دکتری این دانشگاه، عضو هیات علمی دانشگاههای داخل و خارج از کشور هستند.

وی به دانشجویان توصیه کرد با ترسیم افق‌های بلند، از بدو ورود خود تلاش کافی داشته باشند تا بتوانند در زمان مناسب، دانش آموخته شده و شاهد فعالیت آنها در مجامع علمی کشور باشیم.

ذاکری به تبیین برنامه های تشویقی دانشگاه برای ازدواج دانشجویان دکتری پرداخت و از افزودن یک نیمسال به سنوات مجاز دانشجویان دکتری متاهل و 2 برابر شدن وام دانشجویی دانشجویان دکتری، بعد از ازدواج خبر داد.

وی همچنین از مصوبه هیات امنا مبنی بر پرداخت 3 برابری کار دانشجویی برای دانشجویان دکتری خبر داد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 11مهر1397 ، کدخبر: 13970711000511: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
فراهم کردن امکانات برای متاهلین توی دانشگاه میتونه عاملی برای تشویق به ازدواج باشه
ح.ن76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
دانشگاه علم و صنعت پیشرو در زمینه ایجاد شرایط مساعد برای دانشجوها شده
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
کاش در مورد همه دانشگاه ها این اتفاق بیفته...


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین