پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
گزارش‌های مردمی از مرز مهران، از بروز مشکلاتی در حمل و نقل زائران اربعین به شهرهای مختلف کشورمان حکایت دارد.برخی از شهروندان گفته‌اند قیمت حمل و نقل جاده‌ای تا شهری مثل تهران، حتی تا ۵۰۰ هزار تومان برای هر نفر نیز اعلام شده و تا لحظه انتشار این خبر هیچ‌یک از مسئولان منطقه برای پاسخگویی در بین زائران حضور نیافته‌اند.

شعار سالچند تن از زائران اربعین که چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه (۹ و ۱۰ آبان) از مرز مهران وارد کشور شده‌اند، با ایسنا تماس گرفته‌اند و از وضعیت نامساعد خدمت‌رسانی به شهروندان در این مرز شکایت کرده‌اند.

به گفته این افراد، حمل و نقل زائران اربعین حسینی در خاک عراق تا مرز مهران با مشکل خاصی همراه نبوده اما وضعیت ایاب و ذهاب از مرز مهران تا شهرهای مختلف ایران، مشکلات عدیده‌ای را برای آنها به‌وجود آورده و قیمت‌های اعلام‌شده توسط رانندگان وسایل نقلیه عمومی، بسیار بیش از حد معمول گزارش شده است.

برخی از شهروندان گفته‌اند قیمت حمل و نقل جاده‌ای تا شهری مثل تهران، حتی تا ۵۰۰ هزار تومان برای هر نفر نیز اعلام شده و تا لحظه انتشار این خبر هیچ‌یک از مسئولان منطقه برای پاسخگویی در بین زائران حضور نیافته‌اند.

سرمای هوا، ازدحام زیاد زائران و نبود برنامه‌ریزی مناسب برای اسکان آنها، از جمله مشکلاتی است که برخی زائرانِ حاضر در مرز مهران، در تماس با ایسنا به آنها اشاره کرده‌اند.

ایسنا ضمن انتشار گلایه‌ها و درخواست‌های این زائران برای حل مشکلات مذکور، پیگیر حل این مسائل از مسئولان ذیربط خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران تاریخ انتشار 10 آبان 97، کدمطلب: 97081004664، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
0
0
م.آ75
به دلیل نبود مامانت حمل و نقلی مناسب و سواستفاده بر خی ها در بحث هزینه و کرایه ماشین هر سال شاهد این وضعیت هستیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین