پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۶۳
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
معاون وزیر فرهنگ ایتالیا از خبرنگار فارس درخواست کرد به عنوان فرد فعال کتاب دو کتاب به وی معرفی کند تا آن را در کتابخانه شخصی اش قرار دهد. خبرنگار فارس نیز دو کتاب مثنوی معنوی و ادواردو را به وی اهدا کرد.

شعارسال: هوای ابری و بدور از آفتاب سومین روز از نمایشگاه کتاب را رقم زد.

حضور خوب و گسترده علاقه مندان به کتاب در شهر آفتاب مسئولان را باردیگر غافلگیر کرد. اما ساط آسمان شهرآفتاب کوک کوک بود.

در حاشیه برگزاری روز ایتالیا آنتیمو چزارو معاون وزیر فرهنگ ایتالیا پس از گفت و گو با خبرنگار فارس از وی درخواست کرد به عنوان فردی که در حوزه کتاب فعال است دو کتاب در حوزه نظم و نثر را به وی معرفی کند تا این معاون وزیر آن را در کتابخانه شخصی اش قرار دهد. خبرنگار فارس دو کتاب مثنوی معنوی و ادواردو را به وی اهدا کرد. چزارو در ادامه از قرار دادن این دو کتاب در کتابخانه شخصی اش و مطالعه آنها خبرداد.

«ادواردو» شامل داستان زندگی و ترور ادواردو آنیلی به قلم بهزاد دانشگر، منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

ادواردو پسر سناتور جیانی آنیلی، ثروتمند مشهور ایتالیایی و مالک کارخانجات اتومبیل سازی فیات، فراری، مازراتی، آلفا رومئو، لانچیا، آبارت، اویکو به همراه چندین کارخانه تولید قطعات صنعتی، چند بانک خصوصی، شرکت‌های طراحی مد و لباس، روزنامه‌های پرتیراژ لاستامپا و کوریره دلاسرا، باشگاه اتومبیل‌رانی فراری و باشگاه فوتبال یوونتوس بود که پس از شیعه شدن به طرز مرموزی به قاتل رسید.

در روز سوم نمایشگاه بازدیدکنندگان همچنان استقبال خوبی داشتند اگر چه تراکم روز پنجشنبه را نداشت اما تعداد قابل توجهی محسوب می شود.

همچنین در این روز محمدباقر قالیباف شهردار تهران از شهرآفتاب و نمایشگاه کتاب بازدید کرد و در روند جریان امور قرار گفت. علی جنتی وزیر ارشاد نیز در این روز به نمایشگاه آمد. وی در پاسخ به خبرنگاران پیرامون بازدید احتمالی رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب از ارسال نامه برای اییشان خبر داد.

رئیس فرهنگستان زبان و رئیس بنیاد سعدی نیز روز جمعه در نمایشگاه کتاب حاضر و از این رویداد فرهنگی بازدید کرد.

عصر روز جمعه باران شدیدی نیز در شهرآفتاب باریدن گرفت و فضایی مطبوع را در نمایشگاه رقم زد هر چند باد شدید موجب شکسته شدن دیوار شیشه ای سرای اهل قلم شد.

علی رغم اعلام قائم مقام نمایشگاه مبنی بر قطع نشدن برق در روز جمعه اما همچنان این مشکل در ساعاتی ناشران را دچار مشکل می کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 18 اردیبهشت 1395، کدمطلب: 13950217000547 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین