پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۶۷۳۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در شرایط فعلی باید به دنبال انعقاد پیمان‌های پولی دوجانبه یا چندجانبه و تعیین ارزهای مناسب برای مبادلات تجاری با دولت‌های همسو باشیم

شعارسال:عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در شرایط فعلی باید به دنبال انعقاد پیمان‌های پولی دوجانبه یا چندجانبه و تعیین ارزهای مناسب برای مبادلات تجاری با دولت‌های همسو باشیم.

محمدحسین فرهنگی ، با اشاره به تهیه طرح‌هایی از سوی برخی نمایندگان مجلس برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، اظهار داشت: بهتر است به جای تهیه طرح‌هایی که صرفا جنبه تبلیغاتی و تشریفاتی دارد، راهکارهای اساسی برای غلبه بر تحریم‌ها اتخاذ شود.

وی با تاکید بر ضرورت حذف دلار از مبادلات اقتصادی، گفت: بهترین تصمیم در شرایط فعلی، انعقاد پیمان‌های پولی دوجانبه یا چندجانبه و تعیین ارزهای مناسب برای مبادله با دولت‌هایی است که طرف قرارداد با ما هستند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: مقامات دیپلماسی ما باید در این زمینه توافقاتی را با دولت‌های همسو داشته باشند و از آنان تضمین لازم را بگیرند تا به مضمون تعهدات خود پایبند باشند.

فرهنگی بیان کرد: در شرایطی که جامعه بین‌المللی برای انزوای آمریکا به اجماع رسیده است، ایران باید به دنبال این باشد که مبادلات خود را با ارزهای داخلی سایر کشورها انجام دهد و در زمینه حذف دلار با کشورهای همسو به توافق برسد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار15 آبان 97، کدخبر: 4451358 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
0
م.آ75
ببینید اینکه که دلار باید حذف بشه چیز خوبیه اما بسم الله حرف کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین