پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۶۸۸۶۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
نماینده مردم تهران گفت: تهران استانی متفاوت از سایر استان‌ها و استانی سیاسی است و باید کسانی به این میدان وارد شوند که مشخصات متفاوت و متمایزی از سایر استان‌ها دارند.

شعار سال: علیرضا محجوب با بیان اینکه وزیر کشور تاکنون در زمینه انتخاب استانداران مشورتی با مجلس نداشته است، اظهار کرد: به طور مطلق اینکه وزرای کشور برای انتخاب استانداران با مجلس رایزنی کندباب نبوده و عمل هم نشده است.

وی با تأکید براینکه در انتخاب استاندار مجامع استانی طرف گفتگو هستند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس عضو مجمع نمایندگان استان هستند و نظراتشان را از این طریق به وزیر کشور منتقل می‌کنندما هم در مجمع نمایندگان تهران نظرات خودمان را درباره استاندار تهران بیان کردیم که این نظرات در مجمع جمع‌بندی و به وزیر کشور ارائه می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تهران استانی متفاوت از سایر استان‌ها و استانی سیاسی است و باید کسانی به این میدان وارد شوند که مشخصات متفاوت و متمایزی از سایر استان‌ها دارند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه استانداران معمولا از میان مدیران اجرایی و سیاسی منصوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: تهران کلان‌شهری است که تمام مراکز سیاسی و استراتژیک در آن قرار دارند، بنابراین مرسوم است که می‌گویند استاندارش باید بیشتر سیاسی باشد.

وی با بیان اینکه استانداران در استان‌های دیگر خلاف تهران باید بعد اجرایی قوی‌تری داشته باشند، اظهار کرد: استاندار کنونی تهران معاون سیاسی و قائم مقام وزیر کشور بود، لذا استانداری تهران اندازه و جایگاهش اینگونه است که سیاسی‌ترین مقام وزارت کشوردر این جایگاه قرار گرفته است.

محجوب درباره گزینه‌های مطرح برای استانداری تهران گفت: چهره‌های گوناگونی مطرح شده‌اند کهیکی از این چهره‌های مطرح علیرضا منادی معاون حقوقی و امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی است که سابقه اجرایی خوبی در کارنامه خود دارد.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد:امیدوارم بهترین چهره ممکن برای استانداری تهران انتخاب شود و به مردم تهران خدمت کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبر گزاری آنا ، تاریخ انتشار: 22 آبان 1397 ، کدخبر: /ana.ir، 325397

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین