پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۷۰۰۳۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
مراسم معارفه «شکرالله حسن بیگی» به عنوان سرپرست استانداری تهران در محل این استانداری برگزار شد، در این مراسم همچنین از فعالیت های «محمدحسین مقیمی» استاندار پیشین تقدیر شد.

شعار سال: مراسم معارفه «شکرالله حسن بیگی» به عنوان سرپرست استانداری تهران صبح یکشنبه در محل این استانداری با حضور محمد حسین مقیمی، استاندار پیشین تهران، معاونان و نیز فرمانداران شهرستان های ۱۶ گانه این استان برگزار شد.

۳ هزار میلیارد تومان اعتبار پروژه های اجرا شده در مدت تصدی مقیمی بر استانداری تهران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در این مراسم طی سخنانی عملگرا بودن بر مدار تکلیف را از خصوصیات و ویژگی های مهم محمد حسین مقیمی، استاندار پیشین تهران دانست و گفت: همین خصوصیات و ویژگی ها بود، که توانست به یک نگاه یکپارچه به همه شهرستان های استان تهران تبدیل شده و تحولاتی را در این استان به وجود آورد.

احمد تواهن در ادامه با اشاره به این که استاندار تهران در مدت زمان خدمت خود با بروز توانایی های خاص توانست نگاهی جهادی و توسعه گرا به مسائل مربوط به استان تهران داشته باشد افزود: وی با پاک دستی و فکر و عمل جهادی منشا برکات زیادی از جمله ایجاد امکان کارآفرینی برای ١٢ هزار نفر در استان تهران در شرایط اقتصادی سخت و محدودیت های موجود و اجرای ٨٥٠ پروژه با ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار بوده است.

فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران سخنران بعدی این مراسم بود، که طی سخنانی مردمی بودن و توجه به اقشار مختلف، پیگیری، نگاه کارشناسی، حمایت پدرانه و رعایت شان و جایگاه افراد را از ویژگی های بارز مقیمی، دانست و گفت: خدمات وی در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بارز بود.

هدایت الله جمالی پور دغدغه خدمت به مردم را از دیگر ویژگی های مدیریتی مقیمی خواند و افزود: حسن بیگی نیز از قابلیت والایی برخوردار است و تجربیات مفیدی در مدیریت های گوناگون دارد.

محمد امامی امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، عیسی فرهادی، فرماندار ویژه و معاون استاندار تهران از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

بر اساس این گزارش، حسن بیگی، شامگاه شنبه و طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان سرپرست استانداری تهران منصوب شد.

محمدحسین مقیمی، طبق قانون منع به کارگیری بازنشستگان از امروز دیگر استاندار تهران نیست.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 27 آبان 1397 ، کدخبر: 4461308 ، www.mehrnews.com 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین