پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۶۱
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۱
رئیس شورای شهر تهران گفت: گود برج میلاد در کمیسیون ماده پنج مطرح شد، اما در خصوص آن تصمیم‌گیری نهایی نشده است.
شعارسال: مهدی چمران در بررسی فاز ۲ برج میلاد در شورای عالی شهرسازی گفت: این موضوع در کمیسیون ماده پنج مطرح شده و قرار است در شورای عالی شهرسازی در خصوص فاز ۲ برج میلاد تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: پیش از این نیز اعضای شورا در خصوص گود رها شده برج میلاد تذکر داده بودند، نزدیک به دو سال می‌شود که این گود بلاتکلیف مانده است و ممکن است خطرآفرین شود و درست نیست در فضای اطراف برج میلاد یک گود رهاشده وجود داشته باشد.

چمران با بیان اینکه در جلسه اخیر کمیسیون ماده پنج طرح‌هایی که برای فاز ۲ برج میلاد پیشنهاد شده مورد بررسی قرار گرفت، گفت: ارتفاع پیش‌بینی شده برای فاز ۲ مورد انتقاد بود، زیرا نباید برج دیگری، برج میلاد را تحت‌تاثیر قرار دهد و این با هدف احداث برج میلاد متضاد است.

وی تاکید کرد: معاون وزیر راه و دبیر شورای عالی شهرسازی با بیان اینکه موضوع فاز ۲ برج میلاد بسیار مهم است درخواست کردند این موضوع در شورای عالی مورد بررسی قرار گیرد که هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است، زیرا نیاز به مطالعات و بحث‌های کارشناسی بیشتری دارد.

بر اساس اعلام شورای عالی شهرسازی و معماریدر جلسه اخیر این شورا درخصوص وضعیت کنونی و ادامه فعالیت عمرانی فاز ۲ برج میلاد تحت عنوان مجموعه ارتباطات بین‌المللی تهران تصمیم‌گیری شد.

در این جلسه مقرر شد به‌دلیل ویژگی‌های خاص این پروژه، طی ۶ ماه آینده طرح ویژه مطالعاتی درخصوص ابعاد اجرای آن تدوین شود. همچنین شهرداری تهران مکلف شد به‌دلیل وضعیت خاص گودبرداری انجام شده اقدامات لازم درخصوص پایدارسازی گود ۴۰ متری را انجام دهد. شورای عالی شهرسازی ادامه فعالیت ساخت‌وساز پروژه فاز دوم برج میلاد را منوط به تصمیم‌گیری بعد از ارائه طرح ویژه کرده است.

با اندكي اضافات و تلخيص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1395، کد خبر: 3655873، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین