پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۲۶۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه، دبیر علمی و دبیر اجرایی جشنواره شعر فجر را منصوب کرد.

شعار سال: با حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهمن ساکی به عنوان دبیر علمی و مهدی قزلی به عنوان دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجرمنصوب شدند.

در حکم انتصاب بهمن ساکی دبیر علمی جشنواره آمده است:

«جناب آقای بهمن ساکی

نظر به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جناب‌عالی در عرصه شعر و پژوهش‌های گرانسنگ ادبیات فارسی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر» منصوب می‌شوید. امید است بر اساس وظایف مندرج در آئین‌نامه جشنواره، اقدام لازم انجام شود. مزید توفیق شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.»

سیدعباس صالحی همچنین در حکم دیگری، مهدی قزلی مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی را به عنوان دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره شعر فجر منصوب کرد. متن این حکم به این شرح است:

«جناب آقای مهدی قزلی

نظر به سوابق ارزشمند جناب‌عالی در عرصه‌های فرهنگی، به ویژه در حوزه ادبیات به موجب این حکم به عنوان «دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جشنواره شعر فجر» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تعامل بیشتر با اساتید، نویسندگان ارجمند و هیات علمی، در برگزاری هر چه شایسته‌تر این رویداد بزرگ موفق و موید باشید.»

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبر آنلاین ، تاریخ انتشار: 28 آبان 1397 ، کدخبر: www.khabaronline.ir، 826160

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین