پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۰۲۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
استاندار گیلان در بازدید از نمایشگاه کتاب با اشاره به نقش کتاب در تعالی فرهنگی، بر لزوم کیفیت بخشی به زندگی از طریق توسعه فرهنگ مطالعه تاکید کرد.

شعارسال:استاندار گیلان در بازدید از نمایشگاه کتاب با اشاره به نقش کتاب در تعالی فرهنگی، بر لزوم کیفیت بخشی به زندگی از طریق توسعه فرهنگ مطالعه تاکید کرد.

 مصطفی سالاری استاندار گیلان در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب به خبرنگاران گفت: ابراز خرسندی غرفه داران و ناشران از حضور مردم برای بازدید از این نمایشگاه نقطه قوتی در زمینه فرهنگ محسوب می شود.

وی فرهنگ کتاب خوانی را از خصوصیات جوامع متمدن و پیشرفته خواند و افزود:استفاده از کتاب با قابلیت دسترسی آسان و ارزان، زمینه انتقال تجارب و دانش نویسندگان را که با مشقت بسیار به دست آمده به علاقمندان به علم و دانش فراهم می کند.

نماینده عالی دولت در گیلان توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را نیازمند توجه بیشتر به این امر و تلاش برای دسترسی آسان تمامی اقشار به منابع مکتوب دانست و گفت: باید اقدامات تبلیغی در حوزه مطالعه تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد:گردهمایی ناشران و علاقمندان به کتاب در محیط نمایشگاهی، اتفاقی مثبت با رویکرد بهبود سطح مطالعه در کشور محسوب می شود.

سالاری هزینه کردن برای کتاب را بسیار ناچیز اما پر ارزش در برابر دیگر هزینه ها برشمرد و گفت:گسترش فضای مطالعاتی در جامعه و اشاعه فرهنگ کتاب خوانی موجب افزایش کیفیت زندگی و تقویت فرهنگی نسل حاضر و آینده می شود.

استاندار گیلان احداث نمایشگاه دائمی با قابلیت های رفاهی بهتر،سازه مناسب تر و وسعت بیشتر را از نیازهای استان خواند و افزود:این مسئله مورد بررسی و مطالعه قرار دارد تا به زودی بتوانیم نمایشگاه دائمی جدید با خدمات جانبی بهتری در استان داشته باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار30آبان97، کدخبر: 778457،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین