پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۱۶۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۸
عشایر منطقه‌ی ذلقی غربی از توابع الیگودرز استان لرستان بدلیل دور بودن از شهر، بدی راه و صعب العبور بودن آن که به تبع آن مشکلاتی از قبیل برق، آب ، بهداشت ، تحصیل و .... برای مردمان آن منطقه بوجود آورده است، در فصل پاییز و زمستان که همراه با بارش برف و باران است و رفت و آمد به این روستاها غیر ممکن می شود، شرایط زندگی را برای آنها سخت می‌کند و امداد و کمک رسانی به آنها با مشکل مواجه می شود.

شعارسال: عشایر مردمانی سخت کوش، مهمان نواز و خون گرم هستند که در جای جای ایران در شرایط مختلف محیطی و آب و هوایی زندگی می‌کنند، که دارای مشکلات مختلفی هستند. عشایر منطقه‌ی ذلقی غربی از توابع الیگودرز استان لرستان بدلیل دور بودن از شهر، بدی راه و صعب العبور بودن آن که به تبع آن مشکلاتی از قبیل برق، آب ، بهداشت ، تحصیل و .... برای مردمان آن منطقه بوجود آورده است، در این مناطق چنانچه شخصی دچار بیماری شدید شود یا زنی در شرف زایمان باشد برای انتقال آنها به بیمارستان باید از هلیکوپتر استفاده شود. این امر در فصل پاییز و زمستان که همراه با بارش برف و باران است و رفت و آمد به این روستاها غیر ممکن می شود، شرایط زندگی را برای آنها سخت می‌کند و امداد و کمک رسانی به آنها با مشکل مواجه می شود. ولی با وجود همه‌ی این مشکلات، امید به زندگی در میان آنها موج میزند و هر روز از صبح زود فعالیت‌های روزانه‌ی خود را آغاز می‌کنند.












سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 30آبان1397 ، کدخبر: 327903: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین