پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۳۰۰
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، ایمپلنت‌های سیلیکون سینه ریسک بروز آرتریت را تا 600 درصد، سرطان پوست را تا 400 درصد و مرگ و میر زودرس را تا 450 درصد افزایش می‌دهد.محققان دانشگاه تگزاس با بررسی بیش از 100 هزار زن که ایمپلنت سیلیکون سینه را انجام داده‌اند دریافتند، این دسته از زنان خطر ابتلا به آرتریت را شش برابر بیشتر از جمعیت عمومی دارند.

شعارسال: نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، ایمپلنت‌های سیلیکون سینه ریسک بروز آرتریت را تا 600 درصد، سرطان پوست را تا 400 درصد و مرگ و میر زودرس را تا 450 درصد افزایش می‌دهد.محققان دانشگاه تگزاس با بررسی بیش از 100 هزار زن که ایمپلنت سیلیکون سینه را انجام داده‌اند دریافتند، این دسته از زنان خطر ابتلا به آرتریت را شش برابر بیشتر از جمعیت عمومی دارند.

این تیم از دانشگاه مرکز تگزاس می‌گوید: «این مطالعه بزرگ‌ترین بررسی صورت گرفته برای نتایج ایمپلنت‌های سینه تا به امروز است و اطلاعات به دست آمده از آن، به زنان کمک می‌کند تا در مورد آنچه که می‌خواهند انجام دهند، آگاهی کامل داشته باشند».

کارشناسان بهداشتی تأکید می‌کنند، زنانی که از ایمپلنت استفاده کرده‌اند باید به طور منظم اسکن MRI بگیرند تا از عفونت و پارگی آن جلوگیری شود.

ایمپلنت‌های سیلیکون سینه در حالی مضرات فراوانی برای سلامتی دارد که در گذشته توسط اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) تأیید شده است.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فانا، تاریخ انتشار:2 آذر 1397 ، کدخبر 16431: ،www.phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین