پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۷۱۹۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
جهان در برند ها و مارک های متعدد محصولات تولید شده توسط شرکت های مختلف غرق شده است. در ایران بیش از ۵۰۰ هزار کسب وکار کوچک وجود دارد. این جدای از کسب وکار های متوسط و بزرگ است. حتی اگر تنها کسری از این کسب وکار ها با شما رقابت کنند، تعداد زیادی رقیب برای شما وجود خواهد داشت.
شعارسال : جهان در برند ها و مارک های متعدد محصولات تولید شده توسط شرکت های مختلف غرق شده است. در ایران بیش از ۵۰۰ هزار کسب وکار کوچک وجود دارد. این جدای از کسب وکار های متوسط و بزرگ است. حتی اگر تنها کسری از این کسب وکار ها با شما رقابت کنند، تعداد زیادی رقیب برای شما وجود خواهد داشت.
 همه این برند ها با استفاده از بازاریابی و تبلیغات و با توجه به مخاطبان مورد نظر خود، با یکدیگر به رقابت می پردازند. اگر می خواهید شاهد جلب توجه مشتری خود با توجه به برند خود در بین سایر رقبا باشید، بایستی اقداماتی در جهت منحصر به فرد بودن خود انجام دهید.

اما چطور می توانید این کار را انجام دهید؟

1️ اصالت
نام تجاری شما باید اصلی بوده و اصالت داشته باشد. یک ویژگی ای را پیدا کنید که هیچ کس آن را قبلا ندیده است. تصویر و صدایی را با آن همراه کنید که کاملا خود شما و شرکت تان را بیان می کند.

2️ صمیمیت
نام تجاری شما باید درجه ای از صداقت را نشان دهد. مشتریان شما وقتی حس صمیمیت شما را دریافت کنند، در بلند مدت قادر به ایجاد روابط بسیار خوبی با شما خواهند بود.

3️ درک
بهترین و مشهورترین برند ها، شرکت هایی هستند که مخاطبان هدف را به خوبی درک می کنند. این درجه همدردی شما را نشان می دهد و بلافاصله این حس فهمیده شدن را در مخاطب به وجود می آورد. از این طریق آن ها به ایجاد ارتباط با شما ترغیب می شوند.

4️ جسارت
در برندینگ، ریسک تبدیل سرنخ به مشتری نهایی وجود دارد. جسورترین برندها در اجرای تکنیک های جدید، از خود خسارت و قدرت نشان داده و از انجام آن ها نمی ترسند.

5️ ثبات
همواره باید در تمام مراحل برندینگ شرکت، ثبات و سازگاری پیام را با فعالیت ها و اقدامات خود همراه کنید. ابتدا استانداردهای نام تجاری خود را ایجاد و ثابت کرده و سپس اطمینان حاصل کنید که تمام اعضای تیم که در کمپین های شما کار می کنند، در اجرای آن ها مهارت لازم را دارند.

6️ قابل مشاهده بودن
بدیهی است، اگر افراد برند شما را نبینند، به هیچ وجه نمی توانند به آن پاسخ دهند. شما نیاز به برخی از رسانه ها برای تبلیغ پیام خود دارید، در غیر این صورت مهم نیست که چقدر پیام تان جذاب است.

7️ارزش
برندها هم چنین می توانند با ارائه ارزش بیشتر نسبت به رقبای خود، برجسته شوند. این ارزش سازی می تواند به روش های مختلفی انجام شود.

اگر شما می خواهید فقط برندسازی را شروع کنید، این عوامل می توانند در توسعه نحوه شعف برندینگ تان نقش راهنما و هدایت گر را ایفا کنند.

شعارسال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه علم و فناوری
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین