پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۷۲۲۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵
عضو اتحادیه صنف فروشندگان و تولیدکنندگان پوشاک تهران کمبود نقدیندگی، کاهش ارزش سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و عدم ترخیص برخی کالاها از گمرک را از دیگر مشکلات صنعت پوشاک عنوان کرد.وی همچنین با بیان این‌که آمارهای مختلفی از قاچاق پوشاک وجود دارد، تصریح کرد: طبق آمارها سالانه بین ۲.۳ تا پنج میلیارد دلار قاچاق پوشاک در کشور انجام می‌شود.

شعارسال:‍‍‍ افزایش نرخ ارز باعث شده جنس قاچاق تغییر کند و به جای کالاهای درجه یک، لباس‌های استوک و با کیفیت پایین‌تر به کشور وارد شود.

عضو اتحادیه صنف فروشندگان و تولیدکنندگان پوشاک تهران گفت: افزایش نرخ ارز باعث شده لباس‌های استوک و با کیفیت پایین به کشور قاچاق شود.

 صبح امروز (دوشنبه) کنفرانس خبری ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران برگزار شد.

در این نشست مجید افتخاری - عضو اتحادیه صنف فروشندگان و تولیدکنندگان پوشاک تهران - با بیان این‌که عدم توجه دولت به اقتصاد، صنعت را با بحران جدی مواجه کرده است، اظهار کرد: مواد اولیه پوشاک باید حداقل چهار ماه قبل از آغاز فصل در کارخانه‌ها باشد اما امسال بحران مواد اولیه از ابتدای سال وجود داشته است.

وی همچنین از کوچک یا تعطیل شدن برخی واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: علاوه بر تحریم‌های خارجی، دولت نیز تولیدکنندگان را تحریم کرده است.

افتخاری در ادامه از عدم تخصیص ارز سامانه نیما به واردکنندگان مواد اولیه در یک ماه اخیر خبر داد و تصریح کرد: در حالی‌که واردکنندگان مواد اولیه تولید دچار مشکل هستند، در مناطق آزاد برای واردات کالا نیاز به سامانه نیما و ثبت سفارش نیست و دست واردکنندگان کالاهای نهایی باز است.

عضو اتحادیه صنف فروشندگان و تولیدکنندگان پوشاک تهران کمبود نقدیندگی، کاهش ارزش سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و عدم ترخیص برخی کالاها از گمرک را از دیگر مشکلات صنعت پوشاک عنوان کرد.

وی همچنین با بیان این‌که آمارهای مختلفی از قاچاق پوشاک وجود دارد، تصریح کرد: طبق آمارها سالانه بین ۲.۳ تا پنج میلیارد دلار قاچاق پوشاک در کشور انجام می‌شود.

به گفته افتخاری، افزایش نرخ ارز باعث شده جنس قاچاق تغییر کند و به جای کالاهای درجه یک، لباس‌های استوک و با کیفیت پایین‌تر به کشور وارد شود.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران ، تاریخ انتشار: 5آذر1397 ، کدخبر:641879 ،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین