پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۶
معاون توسعه منابع انساني موسسه تحقيقات آب و خاک گفت: طرح پايش و تکميل مطالعات خاک شناسي کشور بزودي آغاز و طي پنج سال اجرايي مي شود.

شعار سال: مهرزاد محصص مستشاري روز دوشنبه در همايش روز جهاني خاک در قزوين افزود: اجراي اين طرح مي تواند اطلاعات موجود کشور در حوزه خاک را بروز کرده و به اين ترتيب مي توان براي پيشگيري از خاک و بهره برداري بهتر از اين نعمت خدادادي به شکل مطلوب تري اقدام کرد.

وي با اشاره به فعاليت هاي مطالعاتي مختلف موسسه تحقيقات آب و خاک در راستاي حفاظت از خاک، يادآور شد: در حال حاضر اين موسسه 30 بخش تحقيقاتي را در نقاط مختلف کشور داراستمحصص مستشاري با بيان اينکه اهميت خاک از آب کمتر نيست، اظهار داشت: بي توجهي به اين حوزه و مديريت مطلوب آن اثرات بسيار مخربي براي کشور و جامعه به همراه خواهد داشت.

وي با تاکيد بر اينکه بايد شيوه هاي بهره برداري از خاک در کشور مورد بازنگري و اصلاح قرار بگيرند، اظهار داشت: در حوزه قوانين موارد خوبي براي حفاظت از خاک داريم که بايد با تلاش دستگاه هاي ذيربط با دقت مورد اجرا قرار بگيرند در غير اين صورت تهديدات و چالش هاي حوزه خاک از جمله آلودگي هاي زيست محيطي و فرسايش افزايش مي يابندمعاون توسعه منابع انساني موسسه تحقيقات آب و خاک با بيان اينکه توجه به ارزش اقتصادي خاک بايد نهادينه شود، اظهار داشت: در اين موسسه مي کوشيم تا بهره برداري از خاک در کشور متناسب با زيست بوم هاي مناطق مختلف باشد.

پنجم دسامبر به عنوان روز جهاني خاک نام گذاري شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار 12 آذر 97، کد مطلب: 120181203131842722، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
س.ح75
برای جلوگیری از فرسایش خاک کار خوب و لازمیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین