پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۱۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در باره دیدارش با وزیر ورزش و جوانان و احتمال کنار رفتنش از این سمت توضیحاتی ارائه داد.حمیدرضا گرشاسبی در خصوص آخرین وضعیتش برای رفتن یا ماندن در باشگاه پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم که دیگر همه چیز مشخص و معلوم شده است اما با این حال تا فردا که روز آخر خواهد بود باید صبر کرد.

شعار سال: ۱۵ آذر آخرین روز اشتغال به کار بازنشستگان در ادارات دولتی محسوب می‌شد اما با این حال حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته در دفتر کار خود حاضر شد و حتی عصر دیروز به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفت تا بابت فعالیت در سمت خود کسب تکلیف کند. در این جلسه وزیر ورزش و جوانان از گرشاسبی خواست تا روز شنبه صبر کند تا در صورت کسب مجوز او بتواند به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد.

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص آخرین وضعیتش برای رفتن یا ماندن در باشگاه پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم که دیگر همه چیز مشخص و معلوم شده است اما با این حال تا فردا که روز آخر خواهد بود باید صبر کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که قرار بود باشگاه پرسپولیس مجوز ورود به عرصه خصوصی سازی را بگیرد تا با استفاده از این موضوع او بتواند در سمتش بماند، گفت: در این باره کاری انجام نشد و فعلا چیزی مشخص نیست اما تا فردا همه چیز مشخص خواهد شد که در پرسپولیس می‌مانم یا نه. شما که این همه صبر کردید، یک روز دیگر هم تحمل کنید!

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 16 آذر 97، کدخبر: 13970916000258، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین