پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۱۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
علی مرادی درباره اینکه گفته می شود، قرار ست جلسه ای با کیانوش رستمی در مورد برنامه هایش داشته باشند، بیان کرد: ما پس از نشستی که با رییس کمیته ملی المپیک داشتیم، جلسه ای را با رستمی داشتیم و برنامه هایش را ارائه کرد که داریم ارزیابی می‌کنیم. یکی از برنامه هایش درخواست اردوی برون مرزی بوده که نمی‌توانیم آن را قبول کنیم چراکه کشورهای دیگر درخواست اردوی مشترک با ما را دارند و باید سعی کنیم اردوهای داخلی را تقویت کنیم.

شعارسال: رییس فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد تعهدات بین کیانوش رستمی و فدراسیون باید دوطرفه و مکتوب باشد.

علی مرادی درباره اینکه گفته می شود، قرار ست جلسه ای با کیانوش رستمی در مورد برنامه هایش داشته باشند، بیان کرد: ما پس از نشستی که با رییس کمیته ملی المپیک داشتیم، جلسه ای را با رستمی داشتیم و برنامه هایش را ارائه کرد که داریم ارزیابی می‌کنیم. یکی از برنامه هایش درخواست اردوی برون مرزی بوده که نمی‌توانیم آن را قبول کنیم چراکه کشورهای دیگر درخواست اردوی مشترک با ما را دارند و  باید سعی کنیم اردوهای داخلی را تقویت کنیم.

او ادامه داد: ما برنامه های رستمی را ارزیابی خواهیم کرد و نشست دیگری را می خواهیم مهیا کنیم چون به هر حال تعهدات بین فدراسیون و این جوان دوطرفه است و باید همه چیز مدون و مکتوب شود. مکتوب شدن آن را هم به رییس کمیته ملی المپیک منعکس می کنیم. بحث های اجرایی و مدیریتی یک طرف ماجرا است و بحث‌های فنی طرف دیگر . از لحاظ فنی اینکه چه کسی می تواند در المپیک شرکت کند، درواقع خود افراد باید تلاش کنند چون براساس سیستم جدید کسب سهمیه المپیک، فدراسیون جهانی وزنه برداران براساس امتیاز هایی که گرفتند به صورت انفرادی دعوت می کند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار: 16آذر 97، کدخبر:97091407153 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
شرم آوره که برای یک مدال ورزشکار به فدراسیون زور بگه .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین