پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۱
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: ۶۰ خانوار در این سیل دچار آسیب شدند که نیروهای امدادی در حال کمک رسانی هستند.وی افزود: همه این بارش ها در مدت زمان کوتاهی اتفاق افتاد، وضعیت توپوگرافی در شهرستان مسجدسلیمان از لحاظ کوه و دره ها مشکلاتی دارد که برخی از ساخت‌های شهری براساس اصول شهرسازی صورت نگرفته است و با این اتفاق در چندین محله در شهرستان مسجدسلیمان دچار آب گرفتگی شدند.

شعار سال: کیامرث حاجی زاده در حاشیه جلسه ستاد بحران شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرستان مسجدسلیمان، اظهار داشت: شدت بارش‌های اخیر در استان خوزستان لحظه‌ای بوده که در شوش 80 میلی متر بارندگی در یک ساعت،در مسجدسلیمان 20 میلی متر بارندگی در 20 دقیقه، لالی 52 میلی متر بارندگی در نیم ساعت، دزفول 60 میلی متر بارندگی در یک ساعت گزارش شده است.

وی افزود: همه این بارش ها در مدت زمان کوتاهی اتفاق افتاد، وضعیت توپوگرافی در شهرستان مسجدسلیمان از لحاظ کوه و دره ها مشکلاتی دارد که برخی از ساخت‌های شهری براساس اصول شهرسازی صورت نگرفته است و با این اتفاق در چندین محله در شهرستان مسجدسلیمان دچار آب گرفتگی شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد: 60 خانوار در این سیل دچار آسیب شدند که نیروهای امدادی در حال کمک رسانی هستند.

وی گفت:بازدیدی از منطقه‌های آسیب دیده داشتیم و جلسه‌ای تشکیل شد که در آن مصوب شد در 48 ساعت آینده خانوارهای آسیب دیده شده اسکان داده شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 17 آذر 97، کدخبر: 1893515، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین