پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۶۸۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد از آبرسانی به ۳۰۰ روستای استان یزد به وسیله تانکر خبر داد.

شعار سال: محمدرضا فاتحی صبح امروز در نشست مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با مدیران عامل و پرسنل شرکت آبفای شهری و روستایی استان یزد، اظهار داشت: در طول سال‌های گذشته خشکسالی‌‌ها سبب شد که بسیاری از روستاهای یزد با تامین آب شرب مشکل داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه خشکسالی‌های پی در پی سبب شده 330 روستا دچار مشکل شوند و آب شرب آنها به وسیله آبرسانی سیار و 500 تانکر ثابت تامین می‌شود.

فاتحی ادامه داد: این شرکت با 408 منبع آب اعم از چاه، قنات و چشمه، نزدیک به 700 روستا با جمعیت 280 هزار نفر را زیرپوشش قرار داده است که تنها حدود 41 هزار اشتراک در روستاهای استان از خط انتقال آب که تقریباً 30 درصد است، بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد افزود: در مواقعی که خط دچار مخاطره می‌شود EC آب به 1900 می‌رسد و ما مجبور به تامین آب شرب مردم از طریق آب‌رسانی سیار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون تعدادی از روستا‌ها را دوشبکه‌ای کرده‌ایم و آب انتقالی برای شرب توسط یک منبع جداگانه در اختیار مردم قرار می‌گیرد و آب بهداشت به وسیله منابع داخلی و چاه‌های استیجاری تامین می‌شود.

فاتحی گفت: آبرسانی به روستاها به وسیله تانکر علاوه بر سختی‌ها و هزینه‌هایی که به دنبال دارد، برای مردم روستاها هم سختی‌هایی به دنبال دارد که سبب ایجاد مشکل برای آنها می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد بیان کرد: مردم استان یزد از قدیم نسبت به مدیریت مصرف آب توجه ویژه‌ای داشته‌اند و الان هم این این موضوع کاملا در مصرف مردم نمایان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 18 آذر 97، کد مطلب: 1894427:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین