پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۱۰۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت:حدود ۴۵۰ هزار واحد مسکونی خالی از سکنه در استان تهران گزارش شده است که کاربری های مختلفی در حوزه شهری دارند، یکی از آن ها هتل آپارتمان است.

شعار سال: "نعمت اله ترکی" در حاشیه چهل و ششمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران اظهار کرد: اداره کل استاندارد در استانداردسازی عملکرد ارزشمندی داشته است که یکی از آن ها استاندارد سازی تولیدات محصولات کشاورزی (زنجیره تولید از مزرعه تا مصرف) است.

وی افزود: با توجه به اینکه شش میلیون تن محصولات کشاورزی (سبزی، صیفی جات و مواد غذایی) در استان تهران تولید می شود برخی واحدهای تولیدی استانداردهای این بخش را رعایت نکردند، از جمله در بخش واحد تولیدی مواد غذایی و کشاورزی، ارزیابی های انجام شده نشان می دهد، سموم در این بخش مصرفی زیاد است که مقرر شد این موضوع در شورای سلامت بررسی شود.

ترکی اضافه کرد: واحدهای نظارتی در قوه قضاییه و دادگستری استان تهران هم موضوع سلامت مواد غذایی را پیگیری می کنند تا برای واحدهای فاقد نظارت پیگیری های کافی انجام شود.قرار شد برنامه ای تنظیم کنیم که دستگاه های امر تولید در راستای برنامه ششم توسعه، کاهش سموم در مواد غذایی را دستورکار قرار دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به استانداردسازی واحدهای فعال در کاهش مصرف انرژی تصریح کرد: این نظارت از منازل خانگی در استان تهران آغاز شده است و براساس گزارش های اعلام شده حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد مصرف انرژی در منازل مورد بازبینی قرار گرفته و استانداردسازی شده است و این طرح تا پایان سال ۹۸ در کل استان تهران سراسری خواهد شد.

وی ادامه داد: برای استانداردسازی قطعات خودرو مقرر شده است اداره کل استاندارد با مجموعه قطعه سازان استان تفاهم نامه ای داشته باشد تا قطعات تولیدی با مهر استاندارد وارد بازار شود. در این بخش استانداردسازی پله های برقی و آسانسورهای مراکز درون شهری نیز در دستور کار است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درباره موضوع هتلینگ اماکن گردشگری در استان تهران و کمبود اسکان و استقرار مسافران گفت: این صنعت در استان تهران آغاز شده است و برخی در آستانه دریافت مجوز هستند. با هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می گیرد. ایجاد هتلینگ تا سال 1400 در حوزه گردشگری استان تهران و گردشگری مذهبی برای شهرهای مذهبی دستور کار قرار گرفته است.

ترکی با اشاره به هماهنگی با شهرداری تهران در زمینه ایجاد هتل آپارتمان، اظهار کرد: حدود ۴۵۰ هزار واحد مسکونی خالی از سکنه در استان تهران گزارش شده است که کاربری های مختلفی در حوزه شهری دارند، یکی از آن ها هتل آپارتمان است و بخشودگی خوبی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی داشته و در دستور کار شورای برنامه ریزی قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: موضوع پایانه صادرات محصولات صنایع دستی نیز به شکل منطقه ای با تهیه زمین از سوی شهرداری و یا منابع طبیعی در حال انجام است. ظرفیت تولید صنایع در استان تهران و تنوع آن بسیار زیاد است.سطح دسترسی آن ها از طریق حمل و نقل ریلی و هوایی دستور کار است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان، تاریخ 19 آذر 97، کد مطلب: 16139:www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
0
1
س.ح75
با این قیمتها جالا حالاها اوضاع همینه
مسکن مهر پروژه موفق ملی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
1
اگر مسکن مهر آقای احمدی نژاد و وزیر فعال مسکن آقای مهندس نیکزاد این آذری زحمتکش و بی ادعا نبود ، خدا میداند قیمت مسکن و آپارتمان به کجا میرسید .
مسکن مهر ؛ عالی ترین و مظلوم ترین پروژه سه دهه گذشته کشور بود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
1
وزیر سابق راه و شهرسازی ، آقای آخوندی : ساخت مسکن در بیابان در قالب مسکن مهر راهکار نیست .
.............................................................
وزیر جان شما بساز ؛ 50 کیلومتر به شهر نزدیک تر بساز .
شما بساز ؛ اجتماعی بساز .... شما بساز عیر اجتماعی بساز .... شما بساز ؛ وسط شهر بساز ...
ولی حداقل یه چیزی بساز !!!!!!
میدونم شما کلا اهل سازندگی هستید ، ولی خدیداییش یه چیزی بساز !!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
1
راههای حل مشکلات مسکن و ترافیک تهران
برای کاهش قیمت و کمبودمسکن و کاهش ترافیک و خطرات بالقوه در تهران راههای اثربخش و فوری وجود دارد مانند :
- خروج دانشگاه تهران از تهران که زمینها و ساختمانهای بسیاری را اشغال کرده است .
- خروج شرکتهای نامربوط نفتی از تهران که چند برج و تعداد زیاد ساختمان اشغال کرده است .
- خروج شرکتهای نامربوط تولیدی - نفتی معدنی از تهران مانند : زیرمجموعه های وزارت نفت ، ذوب آهن ، فولاد ایمیدرو یا شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران که اینها چند برج و تعداد زیاد دیگری ساختمان در تهران اشغال کرده اند .
پاسخ ها
عضو نظام مهندسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
چه نظرات جالبی .
واقعا عملیاتی و کارساز است .
احمد محبعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
1
آقای دکتر احمدی نژاد موضوع مهم خارج شدن شرکتهای نفتی و معدنی را از تهران استارت زد .

این کار باید با جدیت ادامه پیدا کند .
کارشناس مسکن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
1
قیمت مسکن سقوط خواهد کرد و نیاز به نظارت هم ندارد .... دو و نیم میلیون مسکن خالی داریم با جیبهای خالی مردم .
گرانی مسکن بیشتر ناشی از فضاسازی دلالان ، بسازبفروشها و عادت یه کلاغ چهل کلاغ بعضی از مردم است . وگرنه تعداد معاملات بسیار کم و قیمتها هم رو به پایین است .
علیرضا م ج
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
1
بهترین فرصت برای فروشندگان است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین