پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۷۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران گفت: باید به سمت دانش‌محوری حرکت کنیم و استارت‌آپ‌ها هم در این زمینه مطالبه‌گری کنند.

شعار سال: سعید پاک‌سرشت عصر امروز در افتتاحیه استارت‌‌آپ ویکند انرژی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، اظهار داشت: به افرادی که در حال ورود به فضای کسب و کار هستند تبریک می‌گویم ولی کار سختی پیش رو دارند چراکه کشور ما یک کشور خاص است و امروز باید محورهای اقتصاد تغییر کرده و بر پایه دانش راه‌اندازی شود.

وی افزود: امروز تکنولوژی‌های نوظهور سبب شده تا اقتصاد به پایه دانش راه‌اندازی شود و همچنان به دنبال این هستیم تا قوانین اقتصادی را به سمت دانش‌محور بودن حرکت داد و فعالان استارت‌آپ‌ها هم باید در این زمینه مطالبه‌گری خود را ادامه دهند.

معاون شرکت گاز تصریح کرد: مدیران آینده کشور با ادبیات جدید آشنا خواهند بود و مسئولان هم باید خود را با این ادبیات جدید آشنا کنند چراکه نیاز به تغییر و تحول داریم و نمی‌توان با روش‌های قدیمی در حوزه اقتصاد امروز گام گذاشت.

پاک‌سرشت یادآور شد: باید سواد فناوری را در کشور در بینمسئولان بالا برده و به فناوری‌های نوظهور توجه کرد، امروز سرعت رشد فناوری افزایش یافته و باید ما هم سواد فناوری را در خود افزایش دهیم.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران ضمن بيان مقدمه‌ایدر خصوص اهميت گاز طبيعیعنوان کرد: نقش بيش از ۶۰ درصدیگاز در سبد انرژیكشور امروز بر هیچ کس پوشیده نیست و باید این را تقویت کرد.

وی اضافه کرد: ورود صنعت گاز ايران به بازارهایجهانی مستلزم توسعه و تقويت فناوری‌های مورد نياز اين صنعت در كشور است که باید مد نظر پژوهشگران این حوزه قرار بگیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 21 آذر 97، کد مطلب: 343804:www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین