پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۷۳۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
مدیر پژوهش و فناوری شرکت نفت گفت:حمایت از فعالان استارت‌آپی برای ما یک وظیفه تلقی شده و ظرفیت‌مان را برای کمک به این بخش به کار می‌گیریم.

شعار سال: ابراهیم طالقانی عصر امروز در افتتاحیه استارت‌آپ ویکند انرژی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، اظهار داشت: امروز بخش غیردولتی مشتاق به انجام فعالیت‌های پژوهشی و استارت‌آپی است که نشان‌دهنده حرکت در مسیر درست است.

وی افزود: انجام فناوری به همراه مدل کسب و کار، دارای موفقیت و نتیجه است اما امروز نباید از پروژه‌هاتوقعی مانند گذشته داشت. بخش دولتی نیز از این جنس اقدامات عملی و نوآوری‌ها استقبال می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: حمایت از فعالان استارت‌آپی برای ما یک وظیفه تلقی شده و ظرفیتمان را برای کمک به این بخش به کار می‌‌گیریم.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت نفت تصریح کرد: مجموعه وزارت نفت در حوزه‌های مختلف از ایده‌پردازی و ساخت تجهیزات صنعت نفت از استارت‌آپ‌ها و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 21 آذر 97، کد مطلب: 343808:www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین