پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۲۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
رئیس مرکز فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: برنامه‌ای طی این هفته از سوی معاونت علمی به ستاد‌ها ابلاغ شده تا از کسب‌ و کار‌های نو و استارت‌آپ‌های تخصصی حمایت ویژه‌ای شود.
شعار سال: رئیس مرکز فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: برنامه‌ای طی این هفته از سوی معاونت علمی به ستاد‌ها ابلاغ شده تا از کسب‌ و کار‌های نو و استارت‌آپ‌های تخصصی حمایت ویژه‌ای شود.

 اسماعیل قادری‌فر، رئیس مرکز فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در نشست خبری چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی که صبح امروز در محل معاونت علمی و فناوری برگزار شد، گفت: ایران در زمینه طب سنتی در طول سال های اخیر جایگاه خوبی داشته و ستاد  گیاهان دارویی  معاونت علمی توانسته به عنوان یک نهاد وابسته نقش آفرینی خوبی کند همچنین این ستاد از اولین ستادهای معاونت علمی است که توانسته با ترویج و فرهنگ سازی بومی به فعالیت بپردازند.

قادری فر افزود: هر سال نوآوری‌های خاصی در این نمایشگاه ایجاد می شود و امسال نیز شتاب‌دهنده‌ها و نهاد‌های واسطی که می‌توانند به زنجیره ارزش‌ساز کمک کنند، در نمایشگاه حضور دارند و ما نیز امیدواریم بتوانیم زمینه ای را برای ورود دیگر شرکت ها ایجاد کنیم .

وی در ادامه  گفت: استارت‌آپ‌ها در حوزه خدماتی به‌خوبی شکل گرفته‌اند و  برنامه هایی جهت توسعه شتاب‌دهنده‌های تخصصی در دستور کار قرار دارد همچنین برنامه‌ای طی این هفته توسط معاونت علمی به ستاد‌ها ابلاغ شده تا از کسب‌ و کار‌های نو و استارت‌آپ‌های تخصصی حمایت ویژه‌ای شود و شتاب‌دهنده‌های حوزه آب، انرژی، محیط زیست و حوزه‌های با ظرفیت و پتانسیل بالا، پای کار باشند.

قادری فر در خصوص حضور شتاب دهنده ها در نمایشگاه تصریح کرد: مرکز تخصصی حمایت از شتاب‌دهنده‌ها در پارک فناوری پردیس وجود دارد و امکاناتی مانند تمهید فضای مناسب کاری و ایجاد کارخانه نوآوری، تسهیلات ارزی و کمک‌های بلاعوض به استارت‌آپ‌های تخصصی ارائه می‌شود. همچنین توانستیم در بخش علوم دریایی شتاب‌دهنده تخصصی ایجاد کنیم و می‌خواهیم اولین شتاب‌دهنده تخصصی حوزه گیاهان دارویی را نیز راه‌اندازی کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 19 آبان 1397، کدخبر: 723067 ، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
م.آ75
تو این چند سال تو حوزه گیاهان و داروهای گیاهی کارهای خوب! انجام شده امیدوار ام مردم هم به این سمت کشیده شن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین