پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۷۷۲۲۹
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
بنیاد نخبگان به‌صورت میانگین حدود یک میلیون و ۳۵۰‌ هزار تومان به نخبگان علمی دانشجویی به‌صورت ماهانه پرداخت می‌کند.

شعار سال: روز دوشنبه ۲۶ آذرماه از نفرات برتر بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور تقدیر شد. در این دوره از المپیاد ۷۹ نفر به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند. دانشجویان برگزیده این المپیاد می‌توانند از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان در زمان تحصیل خود استفاده کنند.

بر این اساس اعتبار آموزش‌یاری، پژوهش‌یاری و فن‌یاری برای دانشجویان برگزیده از سوی بنیاد نخبگان ماهانه ۵۰۰ هزار تومان است. دانشجویان از از اول مهرماه ۹۷ تا پایان خردادماه سال ۹۸ می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

اعتبار توان‌مندی آموزشی نیز ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است که از اول مهرماه ۱۳۹۷ تا پایان شهریورماه سال ۱۳۹۸ قابل پرداخت است.

اعتبار توان‌مندی‌کارآفرینی برای دانشجویان برگزیده المپیاد علمی دانشجویی نیز ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است که از اول مهرماه ۱۳۹۷ تا پایان شهریورماه سال ۱۳۹۸ قابل اجرا است.

بنیاد نخبگان اعتبار ارتباطات علمی را نیز ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده است. اعتبار اجرای پایان‌نامه نیز یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است که از زمان طرح پیشنهاد تا زمان دفاع از پایان‌نامه به دانشجویان نخبه تعلق می‌گیرد.

اعتبار شرکت در مجامع علمی داخلی نیز ۳۰۰ هزار تومان و اعتبار شرکت در مجامع علمی خارجی دو میلیون تومان است. دانشجویان نخبه نیز می‌توانند از اعتبار یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برای استفاده از شبکه آزمایشگاهی دریافت کنند. اعتبار هسته مسئله‌محور پژوهشی فناورانه نیز ماهانه ۶۰۰ هزار تومان است.

راتبه دانشجویی نیز ماهانه ۲۵۰ هزار تومان برای دانشجویان مجرد و ۳۵۰ هزار تومان برای دانشجویان متأهل در نظر گرفته شده است. هدیه ازدواج نیز سه میلیون تومان و ودیعه اجاره مسکن برای تهران ۲۵ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۱۵ میلیون تومان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 27 آذر 97، کد مطلب: 345365:www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین