پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۰۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
محمد جواد حق شناس به تازگی بابت انتخاب مرتضی حاجی برای مدیر عاملی همشهری عذرخواهی کرده است اما شنیده ها حکایت از این دارد که باز هم پیشنهادات او برای همشهری باعث اعتراض بدنه همشهری شده است . انتخاب هایی که او به صورت فردی گرفته است اما اعلام شده این افراد پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی هستند.اما تصمیم گیری های اصلی در اتاق رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رقم می خورد بدون آن که سایر اعضای شورا و حتی اعضای دیگر این کمیسیون در جریان این تصمیم گیری ها باشند.

شعار سال: قرار است فردا گزارش تحقیق و تفحص از روزنامه همشهری در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران قرائت شود.

پس از نهایی شدن نتایج این گزارش، شهردار تهران در تاریخ 18 آذر نامه‌ای به محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران ارسال می‌کند که در آن نامه با اشاره به وضعیت جاری روزنامه همشهری و گزارش تحقیق و تفحص بر ضرورت اخذ تصمیم درست و سریع در موسسه و روزنامه همشهری تأکید می شود.

او در این نامه از اعضای شورا تقاضا می کند راهبردها و برنامه های پیشنهادی برون رفت از بحران فعلی را ظرف مدت یک هفته به شهرداری ارائه و تاکید می کند نظر کمسیون فرهنگی با توجه به تخصصی بودن موضوع اولویت خواهد داشت.

پس از این نامه تلاش ها برای تغییر ترکیب هیات مدیره این موسسه آغاز می شود. برخی از مدیران کنونی همشهری به شورای شهر می آیند و برخی در رستوران گردان برج میلاد با شهردار جلسه می گذارند.

اما تصمیم گیری های اصلی در اتاق رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رقم می خورد بدون آن که سایر اعضای شورا و حتی اعضای دیگر این کمیسیون در جریان این تصمیم گیری ها باشند.

هرچند گفته می شود ترکیب پیشنهادی او به عنوان بسته پیشنهادی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی به شهردار ارائه می شود . در حالی که دست کم دو عضویی که اعلام شده در جلسه تصمیم گیری حضور داشته اند اعلام کرده اند در این جلسه حضور نداشته اند.

یکی از پیشنهاد های حق شناس برای عضویت در هیات مدیره جدید رفیعی معاون اداری مالی کنونی همشهری است که بدنه این موسسه به شدت از مدیریت او گلایه دارند. تا آنجا که در هر گردهمایی که کارکنان با مدیریت دارند یکی از موضوعات انتقاد به مدیریت رفیعی است. به گفته یکی از اعضای تحریریه همشهری روزی که عسگری معاون مالی اداری سابق همشهری از این سمت کنار گذاشته شد در طبقه پنج و شش همشهری کارکنان شیرینی توزیع کردند اما عملکرد رفیعی به گونه ای است که حالا حسرت دوران عسگری را می خورند.

به جز رفیعی پیشنهاد دیگر حق شناس برای عضویت در هیات مدیره مشاری مدیر گروه مجلات دوره محمدباقر قالیباف است .که به گفته برخی اعضای تحریریه حتی نتوانست از گروه مجلات همشهری دفاع کند.

سلطانی دبیر سابق سرویس اقتصادی همشهری که از این موسسه خود را بازخرید کرده است یکی دیگر از کسانی است از سوی حق شناس برای ترکیب هیات مدیره معرفی شده است. مراد زاده و مقیسه دیگر افرادی هستند که احتمالا در این ترکیب قرار خواهند گرفت اما نکته مهم آن که اعلام شده این افراد با نظر تمامی اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بوده که یکی از مشاور احمدمسجد جامعی در توئیتی این موضوع را تکذیب کرد ه است .

به نظر می آید حق شناس به تنهایی در خصوص ترکیب هیات مدیره پیشنهادی به شهردار تصمیم گیری کرده است. حق شناس در گفتگویی که اخیرا با ماهنامه اندیشه پویا داشته است اعلام کرده حاجی انتخاب او بوده و از بابت این انتخاب عذرخواهی کرده است. به نظر می رسد با توجه به انتقادات اساسی بدنه همشهری نسبت به سه گزینه پیشنهادی رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی همچنان روزهای روشنی برای این روزنامه قدیمی متصور نباشد .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری اسکان نیوز تاریخ انتشار 2 دی 97، کدخبر: 16439، www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین