پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۷۸۲۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۳
مدیر عامل شرکت هلدینگ شاهد گفته است که در شرایط فعلی هیچ دلیلی برای پیوستن ایران به "اف ای تی اف" وجود ندارد و اعلام داشت که پیوستن ایران به اف ای تی اف کمک چندانی به کشور نمی کند و باید به منافع ملی بیشتر توجه کرد!

شعار سال: محمدبیگ محمدلو با بیان اینکه در حال حاضر 37 کشور در جهان عضو اف ای تی اف هستند، افزود: در حال حاضر اعضای "اف ای تی اف" بسیار کم بوده و "اف ای تی اف" مبارزه ای با پولشویی در عراق و سوریه انجام نداد، حال آنکه داعش به راحتی نفت فروخت و پول آن را هم دریافت کرد.

وی تاکید کرد که در این مقطع زمانی، ورود ایران به اف ای تی اف به نفع کشور نیست.

مدیرعامل شرکت هلدینگ، درباره ریزش شدید شاخص سهام در بازار بورس هم گفت که بازارسرمایه در شرایط فعلی تخلیه لازم را انجام داده و بعید است که شاخص خیلی هم به عقب بازگردد.

بیگ محمدلو، بازارسرمایه را فضایی مناسب برای سرمایه گذاری افراد از طریق کارگزاری ها برشمرد و اعلام داشت که کاهش کنونی شاخص ها نسبی و واقعی بوده اما رشد شاخص بازار سهام در صادرات محورها تا شب عید ادامه خواهد یافت.

وی، درعین حال هشدار داد که ورود به بازار سرمایه به صورت فردی سبب خواهد شد که به آنها و بازار سرمایه لطمه سنگینی وارد شود، بنابراین افراد برای ورود به بازارسرمایه باید ازطریق کارگزاری ها،اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت هلدینگ شاهد، شکست بسته های ابلاغی بانک مرکزی و عدم اثر گذاری آن در اقتصاد کشور را ناشی از ناتوانی در اجرای درست آن بسته ها دانست و اعلام کرد که برای نمونه،برخی از وزرا از ارایه و تزریق ارز به بازار سخن گفته اند اما درعمل ارزی ارایه نشد.

وی در مورد شکست سیاست پیش فروش سکه هم گفت که عرضه زیاد سکه باعث قیمت افزایش سکه شد حال آنکه باید قبل از ورود به چرخه پیش فروش سکه، بیشتر فکر می کردند بنابراین افزایش قیمت نشان داد که بانک مرکزی انتهای کار را ندیده بود!

مدیر عامل شرکت هلدینگ شاهد، دعوت رئیس جمهوری از مردم برای حضور پر رنگتر در بازارسرمایه را اینچنین توصیف کرد: رئیس جمهور پیش بینی نمی‌کرد که سقوط بازار سهام رخ دهد و پیش بینی روحانی این بود که روند رو به رشدی در بازار سهام باشد، بنابراین رئیس جمهوری بعد از ریزش شدید شاخص سهام، به شدت غافلگیر شد!

سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نود اقتصادی، تاریخ 3 دی 97، کد مطلب: 2116531:www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین