پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۳۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال مواد به پایتخت از بیابان‌ها و مسیر‌های فرعی استفاده می‌کنند.
شعارسال:فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال مواد به پایتخت از بیابان‌ها و مسیر‌های فرعی استفاده می‌کنند.

در خصوص اینکه چطور مواد مخدر از مرز‌ها وارد پایتخت می‌شوداظهار داشت: وقتی کویر را در ایران داریم قاچاقچیان مواد مخدر می‌توانند با تردد در این مسیر‌ها از نقطه صفر مرزی و تا بیخ گوش پایتخت مثل کویر ورامین ورود کرده و حضور پیدا کنند. به همین خاطر این موضوع طبیعی است البته آن چیزی که من خبر دارم بیش از ۶۰ درصد مواد مخدر در سه، چهار استان مرزی کشف می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه کل کشفیات مواد مخدر کشور چیزی حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ تن است افزود: اکثر کشفیات پلیس در حوزه مواد مخدر در استان‌های مرزی صورت گرفته است، اما بالاخره شگرد‌ها و شیوه‌هایی که قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از آن استفاده می‌کنند، همچنین پوشش‌های مختلف و خود مسیر کویری و ترانزیتی که وجود دارد می‌تواند در انتقال مواد به پایتخت موثر باشد.

وی در ادامه افزود: بیشتر کشفیات مواد مخدر توسط پلیس مربوط به کشف ماده مخدر تریاک است و البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که مراکزی در پایتخت اقدام به تولید ماده مخدر شیشه می‌کردند نیز توسط پلیس ضربات مهلکی خوردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار5 دی 97، کدخبر: 479321، www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
چرا بیابون کلی آشپزخونه و لابراتور تو خود همین تهران موجود است که کفاف همه عزیزان مصرف کننده را میده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین