پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۴۷۶
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
سرپرست استانداری خراسان رضوی در پیامی درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مرحوم آیت الله سید محمود شاهرودی را تسلیت گفت.

شعار سال: قربان میرزایی در این پیام افزود : این فقیه وعالم برجسته و مجاهد صدیق انقلاب در طول زندگی پر بار خود در مسیر وحدت، انسجام و تقویت نظام جمهوری اسلامی گام های موثری بر‌داشت و در حوزه های مختلف منشا اثر بود بویژه آنکه خدمات علمی وی برای حوزه های عملیه شاخص بود.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

خبر درگذشت عالم و فقیه برجسته مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رضوی موجب تأسف و تالم فراوان شد.

مرحوم آیت الله شاهرودی فقیهی مجاهد بود که در عرصه جهاد و اجتهاد تحولات بسیاری را در حوزه هایی که حضور یافت از خود بر جای گذاشت تلاش کرد در مسیر وحدت، انسجام و قوت نظام اسلامی از هیچ کوشش و خدمتی فروگذار نکند.

این عالم وارسته به حوزه‌های علمیه نیز خدمات علمی فروانی کرد و موسس دانشگاه توسعه علوم اسلامی و مروج مکتب اسلام بود.

این ضایعه را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و خانواده محترم و معظم ایشان تسلیت می‌گویم و در جوار امام مهربانی ها حضرت ثامن الحجج (ع)، علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان از درگاه حضرت حق مسئلت دارم..

آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی، از مراجع تقلید شیعه، عضو فقیه شورای نگهبان، نائب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و با حکم حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی )، رئیس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه و رئیس مؤسسهٔ دائرةالمعارف فقه اسلامی بر طبق مذهب اهل بیت (ع) بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 4 دی 97، کد مطلب: 792115:www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین