پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
عضو کمیسیون آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت گفت: بودجه کم دارید حقوق‌های نجومی را حذف کنید؛ تعلیم و تربیت شوخی‌بردار نیست.نماینده مردم رشت در مجلس تأکید کرد: با وجود اینکه چندین میلیون از هزینه‌های مدارس غیردولتی را خانواده‌ها تقبل می‌کنند، باز هم مشکل مالی وجود دارد؛ چطور دولت ادعا می‌کند سه میلیون سرانه هر نفر اضافی است؟! نکند می‌خواهند همان اندک مبلغی که به فرهنگیان می‌پردازند را هم کم کنند!

شعار سال: جبار کوچکی‌نژاد با بیان اینکه زمان تقدیم بودجه از سوی آقای رئیس‌جمهور به مجلس تفاسیری مبنی بر اینکه آموزش و پرورش گران اداره می‌شود مطرح شد و بعد هم معاون ایشان مطلبی را با همین مضامین مطرح کرد که به‌عنوان یک معلم از شنیدن آن تعجب کردم.

وی گفت: گمان می‌کنم شرایط سنی آقایان باعث فراموشیشان شده است در حالی که مردم از آنان انتظار دارند قانون را مدام مرور کنند. در قانون اساسی اصول ۳ و ۳۰ و همچنین در قانون برنامه، هر جا خرید خدمات قید شده است، آموزش و پرورش را استثنا کرده‌اند.

نماینده مردم رشت در مجلس تأکید کرد: با وجود اینکه چندین میلیون از هزینه‌های مدارس غیردولتی را خانواده‌ها تقبل می‌کنند، باز هم مشکل مالی وجود دارد؛ چطور دولت ادعا می‌کند سه میلیون سرانه هر نفر اضافی است؟! نکند می‌خواهند همان اندک مبلغی که به فرهنگیان می‌پردازند را هم کم کنند!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: به دولت پیشنهاد می‌کنیم اگر بودجه کم دارید حقوق‌های نجومی را حذف کنید چرا که تعلیم و تربیت شوخی بردار نیست.

کوچکی‌نژاد گفت: آماده‌ام در یک مناظره تلویزیونی با رئیس‌جمهور اثبات کنم که دولت قضاوت درستی از آموزش و پرورش ندارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار 7 دی 97، کدخبر: 347667، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
0
این نجومی بگیران اگه از منصوبات و اعضای دولت نیستند پس کی اند!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین