پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۸۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
اردوغان در واکنش به ورود ارتش سوریه به شهر منبج گفت که اگر شبه نظامیان کرد آنجا را ترک کنند ترکیه هیچ‌کاری در این شهر سوریه ندارد.
شعارسال:اردوغان در واکنش به ورود ارتش سوریه به شهر منبج گفت که اگر شبه نظامیان کرد آنجا را ترک کنند ترکیه هیچ‌کاری در این شهر سوریه ندارد.

ترکیه هرگونه مداخله در شهر منبج را از سوی نیروهای شبه نظامی کرد را تهدید کرده تا به این ترتیب بتواند این شبه نظامیان را – که البته آنها را گروه تروریستی‌ می‌خواند- از این شهر بیرون کند. روز جمعه ارتش سوریه‌ اعلام کرد که برای نخستین بار طی سال جاری به منبج وارد شده است پس از آنکه یگان‌های مدافع خلق کرد از دولت مرکزی سوریه خواستار حمایت از شهر منبج در برابر تهدید حمله‌های ترکیه شده‌اند.

هشدار وزارت دفاع ترکیه به دنبال ورود سوریه به منبج

در عین حال وزارت دفاع ترکیه نیز گفته که یگان‌ مدافع خلق کرد هیچ قدرتی برای دعوت از دیگران برای حضور در منبج ندارند. این وزارتخانه همچنین به تمام احزاب هشدار داده که در پی ناآرامی در این منطقه نباشند. نظر وزارت دفاع ترکیه ساعاتی پس از آن اعلام شد که ارتش سوریه به طور رسمی خبر داد که به دعوت یگان‌ مدافع خلق کرد وارد منبج شده و پرچم سوریه را در این شهر بالا برده است. یگان‌ مدافع خلق کرد از دولت بشار اسد خواسته‌اند تا از این شهر در برابر ترک‌ها محافظت کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین ، تاریخ انتشار7دی 97، کدخبر: 1217037،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
چرا ترکیه گیر سه پیچ داده به این کردها؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین