پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: چندین طرح در زمینه تأمین منابع نیروهای مسلح داریم که قرار است در فراکسیون ولایی مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری شود.وی با بیان اینکه مبلغی که در لایحه بودجه برای حوزه دفاعی در نظر گرفته شده بسیار کم است، تصریح کرد: بودجه تعریف شده در حوزه دفاعی نخواهد توانست نیازمندی‌های دفاعی ما را تأمین کند و از آن جهت که بنیه دفاعی کشور لحظه‌ای نباید مورد بی‌توجهی باشد و چرخ تولید صنایع دفاعی ضعیف شود.

شعار سال: ابوالفضل حسن‌بیگی با بیان اینکه بودجه دفاعی کشور در شرایط کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: باید صبر کنیم تا نظرات کمیسیون‌ها درباره بودجه به تلفیق برسد تا ببنیم از چه مسیرهایی می‌توانیم درآمدزایی کنیم و برای تکمیل و تأمین نیازمندی‌های دفاعی اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه مبلغی که در لایحه بودجه برای حوزه دفاعی در نظر گرفته شده بسیار کم است، تصریح کرد: بودجه تعریف شده در حوزه دفاعی نخواهد توانست نیازمندی‌های دفاعی ما را تأمین کند و از آن جهت که بنیه دفاعی کشور لحظه‌ای نباید مورد بی‌توجهی باشد و چرخ تولید صنایع دفاعی ضعیف شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بخش‌های دیگر مانند بیمه نیروهای مسلح و تأمین معوقات و تعویق پاداش پایان دوره نیروهای مسلح که چند سال به تأخیر افتاده، از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و بی‌توجهی به آن روحیه نیروهای مسلح را تضعیف می‌کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان نیروهای مسلح حتی در معیشت وضعیت خوبی ندارند و باید ببینیم از چه راهی می‌توانیم تأمین منابع کنیم و کمبود بودجه نیروهای مسلح را تأمین کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشور در سال آینده با کاهش صادرات نفتی مواجه خواهد بود، خاطرنشان کرد: افزایش تورم و در نظر گرفتن ۲۰ درصد افزایش حقوق، موجب شده بخش بیشتری از بودجه به چنین مصارفی تعلق گیرد، بنابراین مجلس باید درباره اولویت‌های بودجه تصمیم‌گیری کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید کرد: چندین طرح در زمینه تأمین منابع نیروهای مسلح داریم که قرار است در فراکسیون ولایی مطرح شود، لذا در صورتی که به نتیجه رسید، آن را اعلام خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری دانشگاه آزاد تاریخ انتشار 13دی 97، کدخبر: 349313، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین