پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۳۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه توسعه دفاعی ما برای دشمنان باورکردنی نیست گفت: این پیشرفت‌ها از نشانه‌های پیشرفت علمی کشور است.
شعارسال: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در پاسخ به این سؤال که چرا دشمنان علیه ایران مانع‌تراشی می‌کنند، گفت: دشمنان نمی‌خواهند ما پیشرفت کنیم، وقتی توسعه و پیشرفت‌های دفاعی ما را می‌بینند برایشان باورکردنی نیست.

وی افزود: دشمنان به دنبال این هستند که ما را عقب‌مانده نگه‌ دارند تا در بخش تأمین منابع دفاعی و تجهیزات نظامی نیازمند آن‌ها باشیم ولی می‌بینید که چگونه در این چهل سال با اقتدار گام برداشتیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای نظامی فراوانی را به دست آورده است و به‌جایی رسیده که هم‌اینک تمامی تجهیزات دفاعی در «نمایشگاه اقتدار ۴۰»، حاصل دسترنج و تلاش نیروهای توانمند داخلی است.

وی با بیان اینکه دشمن این اقتدار و خوداتکایی به توانمندی‌های داخلی را دوست ندارد، یادآور شد: دشمن دنبال این است که در صنایع دفاعی و نظامی وابسته به آن‌ها باشیم، همچنان که برخی کشورها میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا تجهیزات را خریداری کنند؛ ازاین‌رو هیچ زمانی علاقه‌ای به پیشرفت نظامی ایران ندارد.

فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که از سوی دشمنان صورت می‌گیرد به دلیل این است که نگذارند ایران در هیچ حوزه‌ای به‌ویژه در حوزه دفاعی و تجهیزات نظامی پیشرفتی داشته باشد اما به لطف خدا و به تلاش متخصصان و صنعتگران داخلی، بهترین تجهیزات را در عرصه زمینی، هوایی، دریایی و زیردریایی ارتباطی و هواپیمایی در داخل کشور داریم و این‌ها همه از نشانه‌های پیشرفت علمی کشور است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 11 بهمن 1397 ، کدخبر: 356929 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
0
ایشون کارشون درسته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین