پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۳۱۱
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توسعه‌ عمرانی و غیرعمرانی در سایه امنیت پایدار محقق می‌شود، بنابراین نباید در تقویت توان دفاعی کم بگذاریم.وی با بیان اینکه هر توسعه‌ عمرانی و غیرعمرانی در سایه امنیت پایدار محقق خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به تهدیدها و چالش‌های تحمیلی پیرامونی که تعداد آن نیز رو به افزایش است، نباید در تقویت توان دفاعی خود کم بگذاریم و این به ضرر منافع ملی است.

شعار سال: علاءالدین بروجردی درباره بودجه دفاعی کشور با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و صحن مجلس همواره به بودجه دفاعی و امنیتی حساس بوده و امسال هم همینگونه خواهد بود، اظهار کرد: از هر روشی برای تقویت بنیه دفاعی کشور بهره‌ خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه هر توسعه‌ عمرانی و غیرعمرانی در سایه امنیت پایدار محقق خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به تهدیدها و چالش‌های تحمیلی پیرامونی که تعداد آن نیز رو به افزایش است، نباید در تقویت توان دفاعی خود کم بگذاریم و این به ضرر منافع ملی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کم کردن بودجه دفاعی و امنیتی که مجموعه‌ای از ارگان‌های نظامی و اطلاعاتی کشور را در بر می‌گیرد، قطعاً منطقی نیست.

بروجردی گفت: در همین راستا کمیسیون امنیت ملی مجلس گفتگوهایی با نیروهای مسلح انجام داده و راهکارها و پیشنهادها را برای تقویت بنیه دفاعی کشور دریافت می‌کنیم تا بتوانیم با در نظر گرفتن اولویت‌ها بودجه سال آینده را هم‌راستا با نیاز کشور تنظیم و تصویب کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی تاریخ انتشار 19 دی 97، کدخبر: 350811، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین