پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۸۰۰۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از وجود ۴ هزار و ۴۴۷ تعاونی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد تنها هزار و ۱۲۰ تعاونی در استان زنجان فعال است.وی به فعالیت تعاونی‌های بانوان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بانوان زنجانی در بحث تعاونی‌ها فعالیت خوبی دارند ولی باید فعالیت‌هایشان تقویت شود.

شعارسال: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از وجود ۴ هزار و ۴۴۷ تعاونی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد تنها هزار و ۱۲۰ تعاونی در استان زنجان فعال است.

  محمدرضا یوسفی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره تعاون، از وجود ۴ هزار و ۴۴۷ تعاونی در استان زنجان خبر داد و گفت: متأسفانه از این تعداد حدود ۳ هزار و ۳۰۰ تعاونی راکد، غیرفعال و منحل شده است.

وی با بیان اینکه تنها هزار و ۱۲۰ تعاونی در استان زنجان فعال است، اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر در تعاونی‌های استان زنجان مشغول به‌کار هستند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و توجه به تقویت و توسعه تعاونی‌های بانوان در استان زنجان مورد تأکید اداره کل است.

یوسفی تأکید کرد: تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد جامعه و کاهش فقر می‌شود .

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان به فعالیت تعاونی‌های بانوان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بانوان زنجانی در بحث تعاونی‌ها فعالیت خوبی دارند ولی باید فعالیت‌هایشان تقویت شود.

یوسفی ابراز کرد: بیش از ۶۰ درصد از تعاونی‌های فعال در استان زنجان مختص بانوان است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار:13 دی 1397 ، کدخبر:4502938 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین