پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۰۶۴۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۱
غفار محمدی از وجود حدود ۱۰۰۰ تعاونی غیرفعال در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: برای فعالسازی این تعاونی‌ها مبلغی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز است که سرمایه در گردش و مواد اولیه آنها تأمین و پس از رفع مشکلات مذکور این تعاونی‌ها فعال شوند.

شعارسال: رئیس اتاق تعاون استان کرمانشاه گفت: فعالسازی ۱۰۰۰ تعاونی راکد استان مستلزم تأمین ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

غفار محمدی  از وجود حدود ۱۰۰۰ تعاونی غیرفعال در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: برای فعالسازی این تعاونی‌ها مبلغی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز است که سرمایه در گردش و مواد اولیه آنها تأمین و پس از رفع مشکلات مذکور این تعاونی‌ها فعال شوند.

وی با یادآوری اینکه تأمین سرمایه در گردش، مواد اولیه و تسهیلات ارزان قیمت از نیازهای کنونی بخش تعاون استان کرمانشاه است، افزود: به همراه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در حال برنامه ریزی هستیم که آن دسته از تعاونی‌های غیرفعال و دارای مشکل که تولیدی هستند، را شناسایی کنیم و آنچه که در توان ما است برای آنها انجام دهیم و مشکلات آن را احصا کرده و در کارگروه‌های رفع موانع تولید آنها را رفع کنیم.

رئیس اتاق تعاون استان کرمانشاه با بیان اینکه تسهیلات ارزان قیمت بیشترین نیاز تعاونی‌های استان برای تأمین سرمایه در گردش و مواد اولیه است، گفت: تعاونی‌های مرزنشین و صادراتی ما نیاز بیشتری به این موضوع داشته و نیازمند سرمایه در گردش ارزان قیمت هستند.

صدور ۲۰ میلیارد تومان ضمانت تعاونی‌ها توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری اتاق تعاون

وی اشاره‌ای به اقدامات انجام شده توسط اتاق تعاون داشت و گفت: صندوق ضمانت سرمایه گذاری اتاق تعاون با هدف توانمندسازی و تقویت توان رقابت پذیری شرکت‌های تعاونی از طریق تضمین اعتبار و تسهیل در تأمین منابع مالی، سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان ضمانت برای واحدهای مذکور صادر کرده است.

محمدی تصریح کرد: در بخش خصوصی ما می‌توانیم برای شرکت‌های حقیقی تا سقف ۲.۵ میلیارد تومان و برای افراد حقیقی اگر بانوان بوده و اشتغال روستایی ایجاد کند تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان ضمانت صادر کنیم و برای تعاونی‌ها تا سقف ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات را با پوشش ۳۵ درصد وثایق ضمانت‌نامه صادر خواهد شد.

رئیس اتاق استان کرمانشاه تصریح کرد: به منظور ضمانت تعاونی‌ها ۳۵ درصد مبلغ تسهیلات از تعاونی‌ها وثیقه اخذ می‌شود و ما اصل و سود ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداختی به تعاونی‌ها را ضمانت می‌کنیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 18اردیبهشت 1398 ، کدخبر:4611567 www.mehrnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
تامین نقدینگی و تامین اعتبارات می توانه به مشکلاتاقتصادی و معیشتی مردم کمک بزرگی کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین