پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۸۰۱۲۶
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه های علوم پزشکی با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن افزایش اعتبار، طی دو ماه آینده پرداخت می شود

شعارسال:مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه های علوم پزشکی با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن افزایش اعتبار، طی دو ماه آینده پرداخت می شود.

سازمان برنامه و بودجه کشور، در این نامه آمده است : افزایش اعتبار و تخصیص 100 درصدی، پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه های علوم پزشکی که بر اساس زمان بندی وصول تدریجی درآمدها تنظیم شده آغاز شد تا به ترتیب زمان بازنشستگی و طی دو ماه آینده به طور کامل مطالبات این افراد پرداخت شود.

در ادامه آمده است : در اجرای قانون بودجه سال 1397 و با استناد به جزء(2) بند (ط) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(2)، اعتبارات هزینه ای آن دستگاه بابت تسویه مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال 1396، افزایش می یابد تا با رعایت قوانین و مقررات اقدام شود.

دستگاه اجرایی موظف است مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان را به ترتیب زمان بازنشستگی پرداخت کند. ضمناً تخصیص اعتبار موضوع افزایش این ابلاغیه لغایت بهمن ماه به میزان 100 درصد تعیین می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار13 دی 97، کدخبر: 16947، www.phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین