پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۳۸۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
استانِ یزد در دو ماهِ اخیر از داشتنِ استاندار و فرماندار محروم بوده و استاندارِ این استان هنوز مشخص نشده است، اندکی که تامل میکنیم میبینیم در قریب به د‌و سال گذشته نیز استانِ کهگیلویه و بویراحمد از داشتنِ استاندار و فرماندار نیز محروم بوده وعملا تفاوتی با استان یزد ازجهت نداشتن استاندار و فرماندارندارد
شعارسال:استانِ یزد در دو ماهِ اخیر از داشتنِ استاندار و فرماندار محروم بوده و استاندارِ این استان هنوز مشخص نشده است، اندکی که تامل میکنیم میبینیم در قریب به د‌و سال گذشته نیز استانِ کهگیلویه و بویراحمد از داشتنِ استاندار و فرماندار نیز محروم بوده وعملا تفاوتی با استان یزد ازجهت نداشتن استاندار و فرماندارندارد.

حمید آذربو در یادداشتی نوشت:

اَلا گر طلبکار اهل دلی/ ز خدمت مکن یک زمان غافلی

به حالِ دلِ خستگان دَرنِگر/ که روزی تو دلخسته باشی مگر

درونِ فروماندگان شاد کن/ ز روز فروماندگی یاد کن

استانِ یزد در دو ماهِ اخیر از داشتنِ استاندار و فرماندار محروم بوده و استاندارِ این استان هنوز مشخص نشده است،اندکی که تامل میکنیم میبینیم در قریب به د‌و سال گذشته نیز استانِ کهگیلویه و بویراحمد از داشتنِ استاندار و فرماندار نیز محروم بوده وعملا تفاوتی با استان یزد ازجهت نداشتن استانداروفرماندارندارد،که دلایل آن با استنادات ذیل و تکیه بر چند محورِ مختصر اشاره می‌شود:

--بعنوان نمونه‌ی استقرایی (از جزء به کل رسیدن) از رفتار شناسیِ استاندارِ استانِ کهگیلویه و بویراحمد، شاهد بوده‌ایم دیروز ایشان به بازدید از بازاری نوساز رفته و تاکید کرده که این مجتمعِ تجاری باید حمایت شود که ما نیز حامیِ حمایت از سرمایه گذارانیم، امّا جنابِ استاندار شما چند بار به بازارِ آشفته و بانوساناتِ قیمتی، مراجعه کرده و از نزدیک وضعیت موجود را بررسی کرده‌اید؟

به مجتمعی سر میزنید که قرار است جایگاهِ آینده‌یِ جمعه بازار باشد اما به جمعه بازارِ کنونی که در چند قدمیِ آن مجتمع است و کسبه‌یِ آن در چند ماهِ اخیر در التهابِ شدید و بدترین شرایط فیزیکی به امرار و معاش خود پرداخته‌اند نمیروید، دلیل این نادیده گرفتن‌ها چیست؟

این چه مدل مدیریتی است که شما ضعفا را نمیبینید و حاضر نیستید با 486 کسبه‌یِ جمعه بازار که بالغ‌بر 3 هزار خانوارتحت پوشش دارند از نزدیک ملاقات کرده و به گفتگو بپردازید؟

چرا حاضر نیستید از نزدیک درد و دلِ این قشرِ شایسته و مظلوم را بشنوید؟

چگونه شب آسوده سر بر بالین میگذارید؟

آیا در مدلِ مدیریتیِ شما فقط دیدارِ با سرمایه‌داران بزرگ قابل تعریف است؟

مگر نه اینکه امام(ره)فرمودند: زمانی که خوی کوخ نشینی بیرون برود باید فاتحه‌یِ آرمان خواهی راخواند!؟

آقای استاندار: تعریف شما از ارتباطِ با محرومین چیست؟

آیا صرفِ دیدار مردمیِ چند ساعته در یک روز خاص است؟

جنابعالی در مدت مسئولیت تان چند سفر به مناطقِ زیلایی و سیلاب‌کلوار، دیشموک و بهمئی و..داشتید؟شفاف و صریح اعلام کنید در زمان مسئولیت شما چند طرح اشتغال‌زایی برایِ این طبقات ایجاد شده یا کلنگ آن زده شده است؟

--جنابِ احمدی: آیا انتخابِ مدیرانِ کلی که داشته‌اید باعث نشده مردمِ شایسته‌یِ این استان از داشتنِ مدیرانِ عدالت‌مند، قانونی، پرتلاش و دغدغه‌مند محروم شوند؟

شخصِ اوّل اجرایی استان:

شما مادامی که با ماشینِ لوکس و چندصدمیلیونی جابجا می‌شوید و در بهترین شرایطِ رفاهی گذر مسئولیت میکنید، لرزیدن زنان و مردان کسبه‌یِ جمعه بازار در این سرمای زمستان برای شما نا آشنا خواهد بود و درک صحیحی از فضایِ حاکم بر زندگی، انتظارات و توقعات اقشارِ مستضعف نخواهید داشت و برنامه‌هایتان جز شعاری بیش نخواهد بود.

و امّا فرماندارِ بویراحمد:

به همان انداز که موارد فوق برای استاندار استان صدق می کند برای فرماندارِ بویراحمد نیز عینیت دارد، بعنوان تمثیلی از عملکردِ ضعیف وی میبینم که در بازار یاسوج تغییر قیمتِ کالاها از روز به ساعت کشیده و نمونه‌یِ آن گوشت قرمز است که انبوهی از مردم دیگر آن را درخواب هم نخواهند دید!این نتیجه‌یِ ضعف شدید دستگاه‌های نظارتی است که ذیل ایشان تعریف شده و عملاً خنثی هستند.

در پایان امیدواریم و از این دو شخص و مابقی مدیران خواهشمندیم اگر توانایی انجام امور محوله را ندارید لا اقل شجاعت به خرج داده و استعفا دهید تا جوانانِ شایسته و دلسوز به مردم خدمت کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شبکه خبری تحلیلی زاگراس، تاریخ انتشار14دی 97، کدخبر: 114256 ، sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین