پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۸۱۷۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
بیستمین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیئت علمی (پـیمانـی و طـرح سـربـازی) دانـشگاه‌ها و مـؤسسات آمـوزش عـالی و پژوهشی کـشور مـربوط بـه فـراخـوان بـهمن ۱۳۹۷ اعلام شد.

شعار سال: هیئت مرکزی جذب وزارت علوم، برنامه زمـانبندی بیستمین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیئت علمی (پـیمانـی و طـرح سـربـازی) دانـشگاه‌ها و مـؤسسات آمـوزش عـالی و پژوهشی کـشور مـربوط بـه فـراخـوان بـهمن ۱۳۹۷ را اعلام کرد.

براساس اعلام مرکز جذب وزارت علوم، دانشگاه ها از ۱۹ دی ۹۷ تا ۲۷ دی ۹۷ فرصت دارند نیازهای خود را اعلام کنند. مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی ۲۹ دی الی شش بهمن ۹۷ به بررسی اعلام نیاز دانشگاه و تخصیص ظرفیت دانشگاه ها می پردازند.

دانشگاه ها ۷ بهمن الی ۱۴ بهمن ۹۷ به تطبیق نیاز با تاییدیه مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی می پردازند.

مرکز جذب اعضای هیات علمی، ۱۵ الی ۳۰ بهمن ۹۷ فراخوان جذب را اعلام کرده و متقاضیان جذب دراین زمان می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دانشگاه ها چهارم اسفند ۹۷ الی ۲۰ خرداد ۹۸ فرصت دارند تا به درخواست ها رسیدگی کنند.

مرکز جذب اعضای هیات علمی نیز ۲۱ خرداد ۹۸ الی ۳۱ تیر ۹۸ پرونده ها را بررسی کرده و در هیات مرکزی جذب مطرح می کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 19 دی 97، کد مطلب: 4508093:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
0
0
متاسفانه در دانشگاه های تراز اول ایران، مشکلی که وجود دارد اینست که حقوق داوطلبان جذب غالبا ضایع میشود. مثلا اگر نخواهند فرد قوی را جذب کنند دلایل مسخره می آورند، مثلا چرا فوق دکتری نداری (در صورتیکه پسا دکتری بعنوان مدرک تحصیلی محسوب نمیشود و طبق قوانین وزارت علوم، بالاترین مدرک دانشگاهی phd است و فوق دکتری صرفا یک دوره برای تقویت رزومه و دلخواه است)، یا بیا مدتی برای ما کار کن ببینیم چقدر توانایی علمی داری (علیرغم اینکه فرد رزومه بسیار درخشان در طول بیش از 10 سال تحصیل دانشگاهی دارد و خود را بارها اثبات کرده)، یا اینکه مثلا مدرک لیسانس شما از دانشگاه غیر از دانشگاههای مادر بوده و با اینکه مدارک ارشد و دکتری شما از دانشگاههای درجه یک است و رزومه بسیار درخشان پژوهشی دارید اما مدرک لیسانس وتو کننده است. و در مقابل فردی را جذب کرده اند که گاها با داشتن مدرک در هر سه مقطع از دانشگاههای مادر، از نظر پژوهشی و توانایی تدریس بسیار ضعیف است. واضحا این خلاف قانون است، چون برای جذب هیات علمی، جدولی برای امتیاز دهی پارامترهای مختلف وجود دارد و هر پارامتر امتیاز خود را دارد و اگر مثلا فردی معدل لیسانسش پایین است خب امتیاز آن قسمت مربوطه را نباید بگیرد و نباید به صورت وتویی به این موارد نگاه شود و همه چیز باید در کل سنجیده شود نه سلیقه ای.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین