پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۰۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
هادی غفاری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به اظهارات رئیس دفتر روحانی به تسنیم می‌گوید: ۹۰درصد آراء روحانی به فعالیت اصلاح‌طلبان مربوط بود.

شعارسال:حجت‌الاسلام هادی غفاری عضو مجمع نیروهای خط امام(ره) ، درباره اظهارات اخیر محمود واعظی رئیس دفتر روحانی که گفته بود "با اصلاح‌طلبان در انتخابات 96 ائتلاف نداشتیم"، اظهار داشت: ما منتی بر کسی نمی‌گذاریم اما 90 درصد آراء روحانی به فعالیت اصلاح‌طلبان مربوط بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: من خودم به‌عنوان یک اصلاح‌طلب قدیمی به بیش از 20 شهرستان برای تبلیغ روحانی سفر کردم.

وی با بیان اینکه موج انتخابات به‌نفع روحانی نبود، گفت: اصلاح‌طلبان این موج را به‌نفع وی تغییر دادند،به‌خصوص در شمال کشور و خوزستان وسیستان وبلوچستان، مردم را متقاعد کردیم که به حسن روحانی رأی دهند و این ناشی از تلاش اصلاح‌طلبان بود.

به گزارش تسنیم،محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور درگفت‌وگو با تسنیم، بار دیگر اظهارات قبلی خود درباره عدم ائتلاف روحانی با اصلاح‌طلبان در انتخابات 92 و 96 را که با واکنش تند چهره‌های اصلاح‌طلب همراه شد تکرار کرده است.

رئیس دفتر روحانی درباره اظهارات سعید حجاریان در رابطه با ائتلاف اصلاح‌طلبان با روحانی گفته است: "ائتلاف در ذهن برخی این معنی را می‌دهد که هر فرد و هر گروهی که از کسی حمایت کرده به‌معنی ائتلاف آن گروه با جریان پیروز بوده است، نه! ما می‌گوییم اینها همراهان بودند و با ما کار کردند".

واعظی ادامه می‌دهد: "ائتلاف در ادبیات سیاسی به این معنی است که ما بنشینیم قول و قرار بگذاریم که دولت را چطوری تشکیل بدهیم،‌ چند نفر از این طرف و چند نفر از آن طرف در دولت باشند. چه‌مقدار سهم وزیر و چه‌مقدار سهم استاندار دارند، پس ما چنین ائتلافی با هیچ گروهی از جمله اصلاح‌طلبان نداشتیم".

اظهارات واعظی واکنش برخی چهره‌های اصلاح‌طلب را در پی داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار22 دی 97، کدخبر: 1920497، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
پشیمونم که به روحانی رای دادم مملکت رو به کجا کشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین