پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۳۳۷
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
یازدهمین نشست شب یزد با موضوع دگرگونی اجتماعی و با سخنرانی علی ربیعی وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.
شعار سال: یازدهمین نشست شب یزد با موضوع دگرگونی اجتماعی و با سخنرانی علی ربیعی وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

یازدهمین نشست ماهیانه شب یزد با حضور علی ربیعی استاد دانشگاه، پژوهشگر حوزه جامعه شناسی و وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.

موضوع یازدهمین نشست شب یزد در ارتباط با مسائل اجتماعی استان و کشور و با عنوان «دگرگونی اجتماعی؛ الزامات و راهکارها» است و ربیعی به بیان مطالبی در این زمینه می‌پردازد.

نشست‌های ماهیانه شب یزد چهارشنبه آخر هر ماه و با موضوعات مختلف پیرامون مسائل استان یزد برگزار می‌شود و مورد استقبال خوب به ویژه در بین اساتید دانشگاه، اصحاب رسانه‌، فرهنگیان، و مسئولان استان یزد قرار گرفته است.

علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند چهارشنبه ساعت 18 و 30 دقیقه به خانه فرهنگ صدوقی واقع در خیابان امام، کوچه سهل بن علی، دفتر سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی(ره) مراجعه نمایند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 دی 1397، کدخبر: 1921733 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین