پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۴۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
با وجود اینکه 9 سال از زمانی که به قایقرانان گفته شد برای خرید زمین اقدام کنند، می‌گذرد اما آنها هنوز سند این زمین‌ها را دریافت نکرده‌اند.
شعارسال: تعدادی از قایقرانان تیم ملی درگیر مشکل عجیبی شده اند که بیشتر شبیه کلاهبرداری است. اتفاقی که سبب شده تا سرمایه اندک آنها به خیال خانه‌دار شدن بر باد برود.

تعدادی از ملی‌پوشان قایقرانی در سال 1388 با تشویق فیروزه غیاثوند که در آن زمان سرپرستی اردوهای تیم ملی را برعهده داشت، اقدام به خرید هزار متر زمین در سربندان دماوند کردند و حتی پول‌هایی نیز به حساب وی واریز شد که البته غیاثوند نیز این پول‌ها را به حساب شخصی که قرار بود زمین را به ورزشکاران بفروشد، واریز کرد.

در همان سال فردی با فدراسیون قایقرانی تماس می‌گیرد و با صحبت با غیاثوند که سرپرست اردو بود از پروژه ساعی صحبت کرد. به ورزشکاران قایقرانی در آن زمان اعلام شد چون آنها قهرمانان ایران هستند، این شانس را دارند تا برای خرید زمین‌هایی که گفته شده بود، اقدام کنند به همین دلیل آنها در آن زمان مبالغی را حدود 11 میلیون تومان برای خرید پرداخت کردند که البته طرف قرارداد شرکت تعاونی مسکن خانه ورزشکاران ایران بود.

محسن شادی، عاقل حبیبیان، طاهر کبوتری، مصطفی احمدی و ... افرادی هستند که در آن زمان حتی زمین و هر چیزی که داشتند فروختند، تا بتوانند این زمین‌ها را خریداری کنند. حدود 11 نفر در رشته قایقرانی و حدود 170 نفر در مجموعه فدراسیون‌ها و ورزشکاران این زمین‌ها را خریداری کردند.

حالا 9 سال از آن زمان می‌گذرد و با وجود اینکه گفته شد بعد از 2 ماه زمین‌ها به نام خریداران سند زده می‌شود، این اتفاق نیفتاد. بارها از سوی شرکت تعاونی با ورزشکاران تماس گرفته شد که آخرین آن مربوط به یک ماه اخیر است تا سند زمین‌ها را تحویل بگیرند اما همه آنها دروغ از آب درآمد.

ورزشکاران بارها در این خصوص با فیروزه غیاثوند تماس گرفتند اما وی اعلام کرده بود خود نیز از خریداران زمین بوده که هنوز تحویل نگرفته است. قایقرانان درباره این مشکل بارها با احمد دنیامالی رئیس وقت فدراسیون نیز گفت‌وگو کردند که وی قول پیگیری داد اما بازهم نتیجه‌ای برای ورزشکاران حاصل نشد.

ورزشکاران قایقرانی بعد از سالها هنوز به نتیجه نرسیده‌اند. نه سند به نام این ورزشکاران زده شد و نه آنها به پول خود رسیدند. آنها حدود 4 سال است که از طریق وکیل پیگیر هستند و این وکیل نیز تاکنون نتوانسته کاری برای آنها انجام دهد. اگرچه هنوز شکایتی در این خصوص از این شرکت تعاونی از سوی ورزشکاران صورت نگرفته است.

عاقل حبیبیان ملی‌پوش روئینگ ایران در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: ما به اعتماد فدراسیون اقدام به خرید این زمین‌ها کردیم. هر روز ما زمانی را اعلام می‌کنند که زمین‌ها را تحویل بدهند اما دروغ بود. ما می‌خواستیم شکایت کنیم اما به ما گفتند این کار را انجام ندهید و به زودی زمین‌ها را می‌گیرید. وقتی دیدیم 9 سال است که گذشته و هنوز اتفاقی نیفتاده تصمیم گرفتیم این موضوع را رسانه‌ای کنیم. تعدادی از ورزشکاران در تماس با خبرگزاری فارس خواستار پیگیری موضوع از طریق این رسانه شدند.

وی افزود: ما حتی حدود 4 سال است که وکیل گرفته‌ایم اما به نتیجه نرسیده‌ایم. این وکیل قرار شد در صورتی که زمین‌های ما را گرفت، سهمی از زمین‌ها بردارد. با توجه به اینکه ما همیشه درگیر اردو و تمرین بودیم، علی کریمی آشپز فدراسیون را به عنوان سرگروه انتخاب کردیم تا پیگیر کارها شود. البته او خودش هم زمین خریده اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

مصطفی احمدی دیگر ورزشکار قایقرانی بود که مبلغی را برای خرید زمین به حساب این تعاونی واریز کرده بود.

وی درباره صورتجلسه تحویل زمین، گفت: این سند را علی کریمی آشپز فدراسیون برای ما فرستاد و گفت قرار است در مراسم تجلیل از قهرمانان این سند به همراه زمین به ما تحویل داده شود. عکس این سند توسط یک شبکه اجتماعی به ما فرستاده شد و در دست ما نیست. همان طور که در سند می بینید جای امضای خریدار خالی است.

احمدی ادامه داد: آقای کریمی از طریق ما وکیل گرفت و گفت چون من تهران هستم از این طریق برای گرفتن زمین‌ها اقدام می‌کنیم. برای کارهای اداری هر کدام از ما 500 هزار تومان به حساب این وکیل ریختیم اما کاری انجام نشد. محل این شرکت تعاونی تهران است و من حتی به این شرکت رفتم اما گفتند به زودی سند را به ما می‌دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 دی 1397 ، کدخبر: 13971023000295 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
1
دیگه سر چهار تا قایقران ساده ای که پولی هم از این راه در نمیارن هم کلاه میذارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین