پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۷۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
واحد کسب‌وکار حمل‌ونقل مسافری راه‌آهن روسیه اطلاعات جالبی درباره استفاده هواداران فوتبال از قطارهای رایگان جام جهانی ۲۰۱۸ منتشر کرد.

شعار سال: پاول بورتسف، رئیس واحد کسب‌وکار حمل‌نقل مسافری راه‌آهن روسیه از سرقت پتو، لحاف و زیرلیوانی توسط هواداران فوتبال از قطارهای رایگان جام جهانی 2018 که میان شهرهای میزبان رقابت‌ها تردد می‌کرد خبر داد.

وی در این رابطه گفت: این یک حقیقت است که برخی از محصولات ما در قطارهای رایگان جام جهانی 2018 حالت یادگاری داشتند. البته ما با چنین پدیده‌ای به صورت روزانه مواجه هستیم اما از آنجایی که ما یک شرکت با رویکردهای جدی محسوب می‌شویم باید اعلام کنیم مجموعه اقلام از دست‌رفته بالغ بر یک میلیون روبل است. ما حتی ورق‌ها و پوسترهایی را که در قطارهای رایگان جام جهانی 2018 قرار داده بودیم در تلویزیون و در دستان تماشاگران و ... دیدیم.

خبر دیگر از جام جهانی 2018 روسیه مربوط به حمله هکرها به سیستم رزرو بلیت‌های قطارهای رایگان این رقابت‌ها است.

کریل پولیاکوف، مدیر دپارتمان حمل‌ونقل جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: تمام سیستم‌های ما در طول این رقابت‌ها بدون وقفه کار کردند و امنیت حمل‌ونقلی به صورت کامل انجام شدند. البته تلاش‌های زیادی برای آسیب‌رساندن به سیستم حمل‌ونقل جام جهانی 2018 روسیه و شکست قدرت امنیتی محیط‌های اطلاعاتی ما توسط عده‌ای از هکرها صورت گرفت. با افتخار باید اعلام کنم که متخصصان ما کاری کردند تا تمام سیستم‌ها بدون هر گونه شکستی فعالیت کنند.

جام جهانی 2018 روسیه در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال جاری در 12 ورزشگاه 11 شهر برگزار شد که با قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه پایان یافت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 28تیر 97، کدمطلب: 1778022، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
چقدر دزدی تو دنیا مخصوصا ایران زیاد شده:)
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین