پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۵۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۲
دادستان اردبیل گفت: در پی کشف فساد در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری استان اردبیل مدیرعامل و دو نفر از پرسنل این مجموعه دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

شعارسال: ناصر عتباتی از کشف فساد در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل خبر داد و گفت:

در این رابطه مدیرعامل و ۲ نفر از پرسنل این مجموعه دستگیر و تعدادی از پیمانکاران نیز تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، فاکتور سازی، تبانی، دریافت رشوه و پورسانت و تضییع حقوق بیت المال از اتهامات اصلی این افراد است.

عتباتی با اشاره به کشف فساد چند صد میلیون تومانی در مرکز وصول درآمدهای مجتمع تفریحی شورابیل طی هفته‌های اخیر و بازداشت متهم، با هشدار به مراجع نظارتی بر مجموعه‌های مدیریت شهری تاکید کرد: در موارد کشف فساد در ادارات دولتی و مجموعه مدیریت شهری، مراجع نظارتی که کم کاری کرده‌اند نیز تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.

دادستان اردبیل خاطرنشان کرد: یکی از وظایف شورای شهر به عنوان منتخبین مردم نظارت دقیق بر عملکرد شهرداری‌ها و زیر مجموعه آنان است که این مهم باید به طور جدی در نظر گرفته شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 22دی1397 ، کدخبر: 97102211867: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین