پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
مدیر‌کل بازرسی استانداری کرمان با اشاره به اینکه بلافاصله بعد از انتشار فیلم کودک‌آزاری در فضای مجازی جلسه‌ای در این رابطه در استانداری کرمان تشکیل شد گفت: عامل آزار و اذیت کودکان کار در کرمان از کار اخراج می‌شود.

شعار سال: رضا اشک اظهار داشت: بعد از انتشار فیلم کودک‌آزاری دو کودک کار در فضای مجازی جلسه‌ای در این رابطه در استانداری کرمان تشکیل شد و فرد خاطی نیز در این جلسه حضور داشت.

مدیر‌کل بازرسی استانداری کرمان با اشاره به اینکه فرد خاطی به دستگاه قضایی سپرده شده و در حال بازداشت است گفت: این فرد از نیروهای پیمانکاری شهرداری کرمان است و از محل کار اخراج می‌شود. عباس تقی‌زاده مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی نیز با اشاره به اینکه استاندار کرمان دستور قاطع برای رسیدگی به این پرونده را صادر کرده است گفت: با توجه به جلسه شب گذشته عامل آزار و اذیت کودکان کار در کرمان از کار اخراج می‌شود.

وی با بیان اینکه فرد مورد نظر توسط پلیس فتا شناسایی شده است افزود: این حادثه ابعاد مختلفی دارد و در این پرونده باید ریشه‌های مختلف این رفتار از سوی فرد خاطی را بررسی تا در آینده شاهد این اتفاقات ناگوار نباشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 23 دی 97، کد مطلب: 1921599، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین